hvilken har du??:)

supernova. Funker til vårt bruk.

Doro et eller annet. Den er elendig, og har blitt plassert i en skuff.
Philips Avent er veldig bra.

ORIGINAL: hirly

supernova. Funker til vårt bruk.

SuperNova. God rekkevidde, aldri hatt problemer. [:)]

Doro BM50 

Husker ikke rekkevidde, men vi er kjempefornøyde [:D]

denne har vi. Kjempe fornøyd med den. Vi har murhus så kan ikke være for langt fra døra før den ikke reagerer lenger ( ikke at jeg går ut , men skulle stable ved fra gårdsrommet og inn i kjelleren) Den har god lyd og godt bilde. Har aldri hatt problemer med støy eller noenting med den.

Avent har vi, kjempefornøyd.. Kan kommunisere begge vier, batteri og lader på begge, også er det en sensitivknapp på den, så vi hører han puster.. Han ligger i sprinkelsengen sin og callingen står 2 m unna.. [:)] Har ikke sjekket hvor langt unna de kan være fra hverandre før det skurrer da, men nå sover lillegutt i 2 etj, og vi sitter i 1 etj..

vi har avent sin den med skjerm på og som viser temperatur. men er ikke fornøyd for den har 300 m rekkevidde men dette fort ut og det er en feil på den så den slår seg bare plutselig av[&:] så har ikke jeg levert den inn enda så da kjøpte jeg en fra topcom så jeg skal teste litt og den har 2000 m rekkevidde,

Phillips avent sin, og bruker den over hele gårdsplassen og i garasjen uten at den kutter. Er kjempe fornøyd med den![:D]

Vi har SuperNova og er veldig fornøyd med den, selv om vi har måttet bytte inn den to ganger pga problemer.

pilips avent, den som koster 1500kr ca, er med sanger og temptratur måler,snakk begge veier, mener den rekker 300m og jeg er veldig fornøyd med den, verdt de pengene for å si det sånn

Back
Topp