Hvilken hårfarge..

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Har du, din mann, dine barn og evt beste foreldre og søsken?
litt spennende å se hvor hårfargen kommer fra og evt hud farge :happy:

Jeg er mørk blond
Far er tilnærmet svart

jenta vår er mørkeblond og gutten vår er mørkeblond men lysere enn søstera :happy:

skal nå ha ny baby med ny
Mann :woot: denne faren er også mørkeblond, veldig spent på resultatet :happy:
 
Mørkeblond begge to, og begge kritthvite som barn! Så hvis det blir noe helt annet begynner jeg å lure:laughing002
 
Jeg er lys blond og han mellom/mørkeblond.
Vår første gutt så lenge ut som han ikke hadde hår i det hele tatt fordi det var så lyst, nærmest gjennomsiktig! :hilarious:
 
Min mann er mørkebrun i hår og blå øyner. Jeg er svart i håret og brune øyner, begge jentene har mørkblondt(karamell) farga hår og ene har blå øyne andre har grønne. Håper nestemann kan få litt mer mine mørke trekk :angelic:
 
Jeg har mørkeblondt, men gyldent hår. (Var nesten helt hvit i håret til jeg var rundt 10, begynte da å få mørkere med litt rødskjær i det) Samboer er helt rødhåret og har vært det hele livet. I tillegg er vi begge veldig bleke med fregner, så regner med mini blir blek, rødhåra og med en del fregner:love7:laughing002
 
Mine har forskjellig far men er begge ganske lyse i håret. Var nesten hvite da de var små. Jeg var rødhåra nå mørkeblondt. Mannen var lys nå skalla. :D
 
Back
Topp