Hvilken håndveske har du?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Gjerne bilde om du har!
Min veldig billige ebayveske begynner bli litt sliten nå, og jeg var litt usikker på hva jeg lette etter nå... :P

Tenker du liten håndveske eller stor til pc osv? Skinn eller stoff? For små håndvesker er jeg fan av coach, spesielt Cassie modellen i ruglete skinn. Litt dyr, men kjøpte på salg og har holdt veldig bra og har ikke fått riper :) De kommer på salg på zalando innimellom. Hvis du skal ha i skinn anbefaler jeg ruglete skinn, ikke glatt, de får stort sett riper av alt mulig. Har enda til gode å finne en god stor håndveske, sikkert fordi jeg fyller de opp for mye også ryker håndtaket etterhvert.

Tenker du liten håndveske eller stor til pc osv? Skinn eller stoff? For små håndvesker er jeg fan av coach, spesielt Cassie modellen i ruglete skinn. Litt dyr, men kjøpte på salg og har holdt veldig bra og har ikke fått riper :) De kommer på salg på zalando innimellom. Hvis du skal ha i skinn anbefaler jeg ruglete skinn, ikke glatt, de får stort sett riper av alt mulig. Har enda til gode å finne en god stor håndveske, sikkert fordi jeg fyller de opp for mye også ryker håndtaket etterhvert.

Til meg selv, tenker jeg mest sånn medium pluss. Type, skulderveske - messenger bag ish, kanskje? Stelleveske blir litt for stort i alle fall, clutchvesker er bare små og irriterende :p (jeg vil ha plass til mer enn bare en mobil, og vil kunne bære den over skuldra). Sjekket ut den coach Cassie! Veldig søt veske da! Litt liten, dog. Jeg har lyst på noe som ser OK ut, men samtidig er litt praktisk. Må helst ha lommer på innsiden, gjerne delt i to rom osv.

Her er sånn typisk design som jeg tidligere har gått for (både mtp størrelse og utforming); men billige ebayvesker har en tendens til å ry fra hverandre litt for fort...
Screenshot_2023-07-03-18-42-25-36_260528048de7f2f358f0056f785be619.jpg

(Men tråden i seg selv var både ment som "jeg trenger tips" og som "vi trenger flere tråder på generelt" :hilarious: )

Bruker Kipling vesker, har flere forskjellige. Ikke så ille på pris, men også veldig… hardfaste? De tåler en del. Har ikke bilde akkurat nå, men fins mange på Kipling.com. De aller fleste veskebutikker bør ha ett lite utvalg av de

De var absolutt innafor, ser jeg!

Har masse forskjellige , tror ikke jeg har bilder av de men har fra Michael kors, don donna, Guess,Anna field, Tommy Hilfiger og et billig merke fra zalando, anna field er også rimelig

Har masse forskjellige , tror ikke jeg har bilder av de men har fra Michael kors, don donna, Guess,Anna field, Tommy Hilfiger og et billig merke fra zalando, anna field er også rimelig

Sett på flere av de merkene på Zalando ! Mange fine, men ikke funnet "DEN" veska enda; ingen som pratet til meg :p

Det er jo så mye forskjellig, mine er kjøpt forskjellige år så de er nok ikke til salgs nå

Nei, oppdateres nok jevnlig det der :p men merkene har fremdeles mye fint! Ikke skummet gjennom alt heller (håpløst mange vesker der ute :angelic: )

Nei, oppdateres nok jevnlig det der :p men merkene har fremdeles mye fint! Ikke skummet gjennom alt heller (håpløst mange vesker der ute :angelic: )
På jakt etter noe i den størrelsen jeg og, men leter ikke så aktivt med liten baby nå :hilarious: Lauren Ralph Lauren har noen fine i den størrelsen du tenker på, men aner ikke hvordan de er i kvaliteten.

På jakt etter noe i den størrelsen jeg og, men leter ikke så aktivt med liten baby nå :hilarious: Lauren Ralph Lauren har noen fine i den størrelsen du tenker på, men aner ikke hvordan de er i kvaliteten.

Fant en fin en fra guess jeg vurderer å gå for..! Men smaker litt på den enda.. Føles rart å gå for en veske til 1500, når jeg vanligvis har brukt type 2-300 på vesker før :bag:

Fant en fin en fra guess jeg vurderer å gå for..! Men smaker litt på den enda.. Føles rart å gå for en veske til 1500, når jeg vanligvis har brukt type 2-300 på vesker før :bag:
Ville sett an kvaliteten litt. Når jeg har bytta til dyrere vesker holder de som regel mye lengre og jeg gidder å fikse de om noe ryker, så for meg er det verdt det. Ville sett på sømmene, materialet og overgangen mellom veska og håndtakene (om det siste gir mening).

Den kommer til å holde lengre. Hart min ene Guess veske i sikkert 10 år og den lever i beste velgående fortsatt.

Ville sett an kvaliteten litt. Når jeg har bytta til dyrere vesker holder de som regel mye lengre og jeg gidder å fikse de om noe ryker, så for meg er det verdt det. Ville sett på sømmene, materialet og overgangen mellom veska og håndtakene (om det siste gir mening).

Vi har ikke veskebutikk her, så eneste alternativ er å kjøpe på nett :p Men tipper det holder bedre!!

Den kommer til å holde lengre. Hart min ene Guess veske i sikkert 10 år og den lever i beste velgående fortsatt.
Høres lovende ut! Veska jeg har nå, kjøpte jeg sikkert for to år siden, og håndtakene er helt avrevne :p

Nå vet jeg ikke hva du skal bruke den til, men jeg har denne til bruk på jobb/kurs osv. Da jeg kjøpte den hadde jeg hatt lyst på den i lang tid. Bruker den ikke som stelleveske da :playful:

Vedlegg

• IMG_4491.jpeg
    IMG_4491.jpeg
    217,4 KB · Visninger: 21
  • Liker
Reactions: HCS
Nå vet jeg ikke hva du skal bruke den til, men jeg har denne til bruk på jobb/kurs osv. Da jeg kjøpte den hadde jeg hatt lyst på den i lang tid. Bruker den ikke som stelleveske da :playful:

Den var fin!
Neida, jeg har egen stelleveske :happy:
Jeg må bare ha en håndveske som har plass til lommebok, urinprøver, menskopp, plaster, hårstrikk, refleksvest, lommekniv og andre nødvendigheter :angelic:

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp