Hvilken gravidpute er best? ❤️

Belsie

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Jeg er avhengig av å ha ei pute mellom beina når jeg skal sove, og ved forrige svangerskap var det egentlig ikke tilstrekkelig med vanlig pute, men jeg kjøpte aldri noe.. det skal jeg unne meg nå - da jeg uansett kommer til å fortsette å bruke den etter svangerskapet også! ❤️

Noen som har ei gravidpute/ammepute de ønsker å anbefale? Jeg har sett på Najell og Bbhugme til nå, og tror disse er veldig like i konseptet, men Najell er litt rimeligere. Noen med erfaringer? ❤️

IMG_6610.jpeg

IMG_6611.jpeg
 
Eg brukte bbhugme dei to andre svangerskapa - godt fornøgd med den! Men tippa jo dei eigentleg er ganske like! Ser najell sin berre har stramming ei side - det trur eg er ein fordel! Eg kjem til å vurder den denne gangen ☺️
 
Jeg elsker bbhugme! Har bare prøvd den da, og kommer ikke til å kjøpe ny nå for de er ikke akkurat billige :dead:
 
Eg brukte bbhugme dei to andre svangerskapa - godt fornøgd med den! Men tippa jo dei eigentleg er ganske like! Ser najell sin berre har stramming ei side - det trur eg er ein fordel! Eg kjem til å vurder den denne gangen ☺️

Regner med de er ganske like ja - vanskelig å gjøre store forskjeller på ei sånn pute tror jeg. Ser de har omtrent samme innhold også ❤️ Takk for svar!
 
Elsker min bbhugme, både som gravidpute også fikk jeg opplæring av en ammeveileder til å bruke den som ammepute. Det var favoritten hennes siden man kan enkelt justere hvor fast den er. Annet pluss er at trekket kan tas av og vaskes :p
 
Elsker min bbhugme, både som gravidpute også fikk jeg opplæring av en ammeveileder til å bruke den som ammepute. Det var favoritten hennes siden man kan enkelt justere hvor fast den er. Annet pluss er at trekket kan tas av og vaskes :p

Så bra ❤️ Ser du også fikk en smånisse i 2022! Jeg fikk også det, men ble ikke noe banner på meg fordi jeg ikke ble så aktiv i forumet.. ❤️
 
Så bra ❤️ Ser du også fikk en smånisse i 2022! Jeg fikk også det, men ble ikke noe banner på meg fordi jeg ikke ble så aktiv i forumet.. ❤️
Åå, så koselig :) Min ble akkurat ikke en smånisse teknisk sett siden han kom 30. november, men ble værende i den gruppen siden jeg hadde vært der hele tiden.
 
Har kun brukt bbhugme og den ble brukt flittig til å sove med mellom beina fra august til jeg fødte i februar og videre som ammepute de første par månedene etterpå
 
Dobbeltdyne.....:devil10xsmile9
Jeg må alltid, gravid eller ei, ha dyna mellom beina for å støtte en rygg. Ligger med ekstra lang dobbeltdyne, og får massssse dyne mellom beina pluss dyne til babyen som jeg samsover med :)
 
Elsket min BBHugme i de to forrige graviditetene! Hadde den til og med med på sykehuset! Fikk masse bruk for den der og! Kommer til å finne den frem til tredje graviditet også. ^^, Ikke prøvd den andre som nevnes, så kan ikke sammenligne.
 
Dobbeltdyne.....:devil10xsmile9
Jeg må alltid, gravid eller ei, ha dyna mellom beina for å støtte en rygg. Ligger med ekstra lang dobbeltdyne, og får massssse dyne mellom beina pluss dyne til babyen som jeg samsover med :)

Hadde dobbeltdyne før, men syns at det blir for skummelt når jeg skal ha totre barn liggende i senga sammen med meg.. ❤️ Da jeg var gravid med første hadde jeg en sånn svææær kroppspute - en sånn som er forma som en U. Lå og holdt irundt den, og hadde den godt planta mellom beina og oppover bak ryggen. Aldri sovet sååå godt før.. men den får jeg nok ikke plass til i senga før barna ikke vil sove med meg lenger :laughing001
 
Fått meg bbhugme allerede, mannfolket kjøpe til meg. Jeg har allerede ett barn, men dette blir jo hans første. Så han gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra nå :Heartpink :love7 Brukte bbhugme med første, og kommer til å være trofast til den ved hver graviditet :laughing002
 
Her ble det bestilt Najell gravidpute igår - den ble billigst, og så er de jo utrolig like da, så jeg tror at jeg hadde blitt fornøyd uansett hva jeg hadde valgt! ❤️❤️
 
Då må du oppdatere! Eg kjem til å bestille når bekkenplagene begynne å melde seg!

Det skal jeg ❤️ Gleder meg sånn til å slippe den teite hodeputa jeg bruker nå, for jeg trenger noe jeg virkelig kan holde rundt og omfavne ❤️ Bbhugme har helt sikkert vært perfekt den altså, men fint å få spare de pengene som kan spares :angelic:

Får den ikke før om et par uker, da den er utsolgt overalt på nettet i fargen jeg ville ha, så jeg har lagt den av i nærmeste butikk til jeg uansett skal til byen! ❤️
 
Back
Topp