Hvilken graviditetstest er best?

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Har tatt to clearblue+ der begge tesene viser en svak svak strek. Den første tok jeg i forgårs. Den andre i dag morges. Burde vel vært tydelige strek på test nr 2?
Legger med bilde av dagens test.
Vanskelig å få frem streken på bilde ser den uten å myse ellers
Har tydelige symptomer på graviditet og uteblitt mensen.
Vil prøve med en annen test i ettermiddag.
Hva anbefaler du?
2e491a73f549dce0dc81d915123fab51

Jeg har kunn gode ting å si om billigtester :)

Cb pluss og ebaytester har jeg dårlig erfaring med :(

Hvorfor er ikke CB pluss bra? Tok to av den i går og har slått meg til Ro med at de symptomene jeg har er noe annet :(

Viss du skal bruke apotek test må det bli A1 eller digital

De har rfsu test på dagligvaren her. Den var digital sist jeg kjøpte der.
Noen som har erfaring med den?

De har rfsu test på dagligvaren her. Den var digital sist jeg kjøpte der.
Noen som har erfaring med den?
Rsfu er dårlige tester lite sensitive, både i butikk og de stripsene på apoteket.

Ja lurte på en digital så jeg slipper å tyde :-)

Digital gir ikke utslag på en så svak test som den du la ut bilde av, selv om den skulle være positiv. Beste er nok å vente et par dager uansett. Men A1 syns jeg er best av apotektestene. Ellers sverger jeg til wondfo (de som selges på billige tester), og digital mest for å bekrefte og vise mannen.

A1 testen viste ingen ting :-/
Jeg får bare ha tålmodighet og vente noen dager til før ny test.
Har aldri følt meg mer gravid enn jeg har gjort de siste 2 ukene. Så skjønner egentlig ikke noe her nå jeg :-P
Vi reiser på ferie 2 uker til Kypros i morgen så hadde egentlig vært veldig greit å vite før avreise da, men får ta en test der nede heller da :-)

Digital gir ikke utslag på en så svak test som den du la ut bilde av, selv om den skulle være positiv. Beste er nok å vente et par dager uansett. Men A1 syns jeg er best av apotektestene. Ellers sverger jeg til wondfo (de som selges på billige tester), og digital mest for å bekrefte og vise mannen.
Siden du skriver at digital ikke gir utslag på så svak test som jeg la ut bilde av, betyr det at du også ser noe? :-)
Er så opptatt av streker nå at jeg tror jo jeg ser syner :-P

Siden du skriver at digital ikke gir utslag på så svak test som jeg la ut bilde av, betyr det at du også ser noe? :)
Er så opptatt av streker nå at jeg tror jo jeg ser syner :p

Kan ane noe, men CB er noe dritt, så det er umulig å si om det faktisk er en tidlig positiv, eller bare en skygge. Har fått tydelige, svakt blå streker hver gang jeg tar en CB, men har ikke vært gravid noen av gangene. Uansett vil ikke en digital for det meste ikke slå ut før streken er såpass sterk at det ikke er noe tvil.

Derfor jeg hamstret av de billige, var så testegal og så streker alle veier at det var best å ha tester som faktisk ikke kostet skjorta når man ville dobbeltsjekke. :p

Back
Topp