Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg fant den i stad... Virker veldig bra!Pregnancy + der kan man legge til notater og bilde av magen
Men er det ikke riktig at man er i syvende uke når man er 6+5?? Jeg mener når man er 0+2 så er man jo i første uka...?!Har BV sin og svangerskaps appen, men den forvirrer meg bare med å si jeg er i uke 7 (6+5) osv, ligger ei uke foran den xsmile8
Men er det ikke riktig at man er i syvende uke når man er 6+5?? Jeg mener når man er 0+2 så er man jo i første uka...?!
Sent from my iPhone using BV Forum
Når man er 6+0 da?? Da sier jeg uke 6Men er det ikke riktig at man er i syvende uke når man er 6+5?? Jeg mener når man er 0+2 så er man jo i første uka...?!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, 6+0 blir jo akkurat 6 uker. og 6+1 blir da påbegynt 7.uke... er jeg nesten sikker på da...Når man er 6+0 da?? Da sier jeg uke 6
Ja, 6+0 blir jo akkurat 6 uker. og 6+1 blir da påbegynt 7.uke... er jeg nesten sikker på da...
Men man sier at man er 6 uker på vei, så ikke vits å si "er i min syvende uke"Det er helt riktig! Du er da 6 fullgåtte uker og er inne i din 7 ukende. Derfor er du 6 uker på vei, men i din 7. uke
Men man sier at man er 6 uker på vei, så ikke vits å si "er i min syvende uke"
Ja Har ikke visst om denne beregningen før dette svangerskapet jeg haha, etter jeg lasta ned svangerskaps appen. ForvirrendeNei, det er ikke noe poeng å si at man er i sin 7 uke.. Det holder vel for de fleste av oss å si at man er så så langt på vei..
Enig. Er mye mer informativ og interaktiv enn de norske. Anbefales.Pregnancy + der kan man legge til notater og bilde av magen
Har dere gratisversjonen bare, eller den utvidede til 28kr?Enig. Er mye mer informativ og interaktiv enn de norske. Anbefales.