Hvilken gravid app er best?

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
:)

YES! Bra tråd! Jeg har akkurat sittet å lurt på det samme......! Hmm...

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer jeg på også !! :-)

Jeg liker BV gravid klart best! Lastet ned den, mammanett sin og en som het svangerskaps app. BV sin har litt ny info for hver dag i tillegg til uke for uke. :-) :-)

Ja, har BV sin og er fornøyd med den, men ønsker meg en til, hvor jeg kan fylle inn litt notater, symptomer, magebilder osv....! (Gjør meg ikke noe å betale litt heller, men ikke tresifret liksom...)

Pregnancy + :) der kan man legge til notater og bilde av magen :)

Har BV sin og svangerskaps appen, men den forvirrer meg bare med å si jeg er i uke 7 (6+5) osv, ligger ei uke foran den xsmile8

Har BV sin og svangerskaps appen, men den forvirrer meg bare med å si jeg er i uke 7 (6+5) osv, ligger ei uke foran den xsmile8
Men er det ikke riktig at man er i syvende uke når man er 6+5?? Jeg mener når man er 0+2 så er man jo i første uka...?!

Men er det ikke riktig at man er i syvende uke når man er 6+5?? Jeg mener når man er 0+2 så er man jo i første uka...?!

Stemmer det!

Ja, 6+0 blir jo akkurat 6 uker. og 6+1 blir da påbegynt 7.uke... er jeg nesten sikker på da... ;)

Det er helt riktig! Du er da 6 fullgåtte uker og er inne i din 7 ukende. Derfor er du 6 uker på vei, men i din 7. uke :)

Men man sier at man er 6 uker på vei, så ikke vits å si "er i min syvende uke"

Nei, det er ikke noe poeng å si at man er i sin 7 uke.. Det holder vel for de fleste av oss å si at man er så så langt på vei.. :)

Nei, det er ikke noe poeng å si at man er i sin 7 uke.. Det holder vel for de fleste av oss å si at man er så så langt på vei.. :)
Ja :) Har ikke visst om denne beregningen før dette svangerskapet jeg haha, etter jeg lasta ned svangerskaps appen. Forvirrende ;)

Back
Topp