Hvilken gravid app bruker dere?

Preglife, gravid og barn og Gravid bruker jeg[emoji4] Får litt forskjellig info på hver av dem[emoji4]
 
Jeg bruker Preglife og Gravid. Men de regner svangerskapet mitt ulikt, og det er utrolig irriterende. Har kommet en dag lenger på Preglife. Har prøvd alle slags innstillinger for å endre det, men det går ikke. Irriterende
 
Jeg bruker Preglife og Gravid. Men de regner svangerskapet mitt ulikt, og det er utrolig irriterende. Har kommet en dag lenger på Preglife. Har prøvd alle slags innstillinger for å endre det, men det går ikke. Irriterende

Jeg endret termindato i de appene som regner forskjellig, slik at jeg er kommet like langt i alle.
 
Preglife og babyverden sin :)
 
Jeg bruker Preglife og Gravid. Men de regner svangerskapet mitt ulikt, og det er utrolig irriterende. Har kommet en dag lenger på Preglife. Har prøvd alle slags innstillinger for å endre det, men det går ikke. Irriterende
Svangerskapslengden på vår app (Gravid og barn) følger norsk standard og er den lengden de fleste jordmødre og fødesteder her til lands bruker ;)
 
Kass app er det eg ikkje bruker?
Trur eg har lasta ned alt, sjøl om det ikkje stemme overens (ei veke i skilnad nesten), så er det kjekt å følge med på mange på kvar sine måta ☺️
 
Jeg har en Windows telefon, så begrenset med apper der. Fant en fin app jeg brukte sist, men finner de ikke nå... Husker ikke hva den het.
 
Jeg bruker babyverden sin og preglife :) Preglife er ny siden sist jeg var gravid i 2014. Må si jeg syns den er veldig bra :)
 
Back
Topp