Hvilken gravid app bruker dere?

• Trådstarter Trådstarter Ingrid94
  • Opprettet Opprettet
I

Ingrid94

Guest
Hvor finner dere informasjon fra uke til uke? Hvilken nettside/app?
Selv bruker jeg bv gravid appen, og svangerskaps app. Har iPhone

Last edited by a moderator:
Jeg har android, så jeg har
babyverden (androidversjonen er ikke lik bv gravid)
baby bymp, I'm expecting og my pregnancy

svangerskapsapp ønkser jeg meg, men på android er den bare på svensk (som det viste seg at jeg sliter med å lese) og man får ikke velge norsk svangertskapslengde sånn som på iphone.

Ja, det får man jo ikke på de engelske heller da, altså. Men engelsk klarer jeg idet minste lese uten problem

Jeg har flere fordi babyverden ikke lar meg følge opp vekta f.eks

svangerskapsapp ønkser jeg meg, men på android er den bare på svensk (som det viste seg at jeg sliter med å lese) og man får ikke velge norsk svangertskapslengde sånn som på iphone.

Ja, det får man jo ikke på de engelske heller da, altså. Men engelsk klarer jeg idet minste lese uten problem

Hmm, kjedelig at de er så lite samarbeidsvillige på android da! Kanskje du bare må kjøpe deg iPhone, så du får mest utnytte av appene! Haha.
Kom på at jeg hadde en som het sprout pregnancy og

sæææææææææææææææææærlig lite aktuelt

Jeg har android og har svangerskapsappen til bv funker fint den.
Alle andre måler jo helt rart.. :P

Jeg bruker bv sin på Android og har den på norsk. Den er bare vanskelig å finne. Du må søke på babyverden og ikke på gravid app. Fikk kun opp svensk og engelsk selv når jeg søkte på gravid app.

Neida, bv sin på Android er ikke vanskelig å finne, den har jeg
Det er "svangerskapsappen" som på iPhone er på norsk, og lar deg velge lengde, men på Android ikke er det.

Hadde en lilla svensk sak, men ble irritert over språket, så dem ble slettet. Har altså ingen for øyeblikket.. Syns ikke det var noen spesielt gode til Android. Kanskje det er det jeg skal bruke sommerferien på? Utvikle en gravidapp.

Jeg liker babyverden sin, men jeg får ikke logget inn! :( Er alltid tull med den appen, har iphone.

Back
Topp