Spirelykke Glad i forumet Marsboerne2017 August 2018 17 Mar 2015 #3 Bv å en som heter svangerskap app suns svangerskap app'en er utroli kjekk! Kan trykke på ukene framover å se utvikling
Bv å en som heter svangerskap app suns svangerskap app'en er utroli kjekk! Kan trykke på ukene framover å se utvikling
Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017 17 Mar 2015 #4 Bruker en som heter Nurture og Ovia sin
M Minsten2025 Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Novemberlykke 2015 17 Mar 2015 #5 BV sin og den "Svangerskaps app"
Wenchus Forumet er livet Novemberlykke 2015 Marsboerne 20 18 17 Mar 2015 #6 BV sin! Fikk tips av ei venninne i London å laste ned "what to expect", bare kikket såvidt på den, men der er det også med videoer - gøy! De regner ukene litt annerledes, så det står at jeg er kortere på vei der, men tror utviklen samsvarer med sålangt jeg er regnet på vår måte.
BV sin! Fikk tips av ei venninne i London å laste ned "what to expect", bare kikket såvidt på den, men der er det også med videoer - gøy! De regner ukene litt annerledes, så det står at jeg er kortere på vei der, men tror utviklen samsvarer med sålangt jeg er regnet på vår måte.
Alita Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 17 Mar 2015 #7 LillePersille2015 skrev: BV sin og den "Svangerskaps app" Klikk for å utvide … Samme her
I Iza9 Guest 20 Mar 2015 #9 Har også bv og svangerskaps appen. Liker nå egentlig best bv sin. Gøy at det er noe nytt å lese hver dag istedet for "bare" hver uke.
Har også bv og svangerskaps appen. Liker nå egentlig best bv sin. Gøy at det er noe nytt å lese hver dag istedet for "bare" hver uke.