Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker cc creamen derifraJeg bruker bare BB Cream fra La Roche Posay. Tar meg ikke tid til så mye greier om morran så da får jeg to fluer i en smekk.![]()
Fornøyd med den da![]()
Hva er forskjellen på bb og cc cream?Jeg bruker cc creamen derifrafornøyd med den jeg også men den dekker ikke så bra..
Hva er forskjellen på bb og cc cream?![]()
Pleier å ha litt pudder over, så sier jeg meg fornøyd.Men så bruker jeg generelt lite sminke da.

Jeg har innimellom ganske uren hud, det går i perioder. Da synes jeg BB creamen dekker bra, men som sagt, med pudder over da.Vis vedlegget 108740CC krem er mer pleiende og mindre dekkende enn BB krem. om en er fornøyd med dekkevnen kommer jo helt an på hva en har å skjule. Noen har jo feilfri hud uten sminke. Jeg er veldig rød i ansiktet, i motsetning til huden ellers så jeg vil ha en foundation som gir meg jevn farge
![]()
Hvilket pudder bruker du da?Jeg har innimellom ganske uren hud, det går i perioder. Da synes jeg BB creamen dekker bra, men som sagt, med pudder over da.![]()
Fedora Minerals, det er også fra apotek. Jeg har så innmari sensitiv hud så tåler bare de apotekproduktene.Hvilket pudder bruker du da?
Takk for svarFedora Minerals, det er også fra apotek. Jeg har så innmari sensitiv hud så tåler bare de apotekproduktene.
Påfører det med kost og sprayer med LRP kildevann til slutt, så "smelter" pudderet litt fast på huden.![]()
Mineralpudderet til LRP liker jeg også!
For å dekke over rødtoner må en bruke grønntoner, ikke gulBruker litt forskjellig, men er mest fornøyd med bareMinerals. Har også rødheter i huden, og må derfor ha en farge med gultoner i![]()
Til nupper og kviser bruker jeg en dekkstift med grønntoner i, kun på de. Men for rødhet eller rødming i huden synes jeg fundation eller pudder med gult i blir veldig bra! Har prøvd primer med grønn, og huden blir grålig og blass. Så huden min ser friskere ut med gult.For å dekke over rødtoner må en bruke grønntoner, ikke gul![]()
Ja blir fort grålig og blass med grønt ja.. Jeg passer ikke gult hellerTil nupper og kviser bruker jeg en dekkstift med grønntoner i, kun på de. Men for rødhet eller rødming i huden synes jeg fundation eller pudder med gult i blir veldig bra! Har prøvd primer med grønn, og huden blir grålig og blass. Så huden min ser friskere ut med gult.
Men hudtoner er forskjellig! Dette er bare min erfaring![]()
Hehe, det skal ikke være lettJa blir fort grålig og blass med grønt ja.. Jeg passer ikke gult hellerhehe
Ja får ta meg en tur der, er flere år siden sistHehe, det skal ikke være lettman må bare prøve seg frem til man finner noe som funker
men er veldig greit å dra innom kicks f.eks. For de har jo prøver fremme av alle fargetonene slik at man kan prøve seg litt frem med farge og konsistens
![]()
Samme herHar brukt Bare minerals i alle år, den er kjempegod og dekker godtkjøp den på nett så er den mye billigere!
Trenger inspirasjon og tipsfinner aldri en jeg liker kjempegodt. Jeg har veldig rød/rosa lys hud så ønsker den skal dekke godt, samtidig som den ikke må se kakete ut.