Hvilken fundation bruker du?

Jeg bruker bare BB Cream fra La Roche Posay. Tar meg ikke tid til så mye greier om morran så da får jeg to fluer i en smekk. :P

Fornøyd med den da :)

Jeg bruker bare BB Cream fra La Roche Posay. Tar meg ikke tid til så mye greier om morran så da får jeg to fluer i en smekk. :P

Fornøyd med den da :)
Jeg bruker cc creamen derifra:) fornøyd med den jeg også men den dekker ikke så bra..

Jeg bruker cc creamen derifra:) fornøyd med den jeg også men den dekker ikke så bra..
Hva er forskjellen på bb og cc cream? :confused:

Pleier å ha litt pudder over, så sier jeg meg fornøyd. ;) Men så bruker jeg generelt lite sminke da.

Hva er forskjellen på bb og cc cream? :confused:

Pleier å ha litt pudder over, så sier jeg meg fornøyd. ;) Men så bruker jeg generelt lite sminke da.
ImageUploadedByBV Forum1426796728.042795.jpg:) CC krem er mer pleiende og mindre dekkende enn BB krem. om en er fornøyd med dekkevnen kommer jo helt an på hva en har å skjule. Noen har jo feilfri hud uten sminke. Jeg er veldig rød i ansiktet, i motsetning til huden ellers så jeg vil ha en foundation som gir meg jevn farge:)

Vis vedlegget 108740:) CC krem er mer pleiende og mindre dekkende enn BB krem. om en er fornøyd med dekkevnen kommer jo helt an på hva en har å skjule. Noen har jo feilfri hud uten sminke. Jeg er veldig rød i ansiktet, i motsetning til huden ellers så jeg vil ha en foundation som gir meg jevn farge:)
Jeg har innimellom ganske uren hud, det går i perioder. Da synes jeg BB creamen dekker bra, men som sagt, med pudder over da. :)

Hvilket pudder bruker du da?
Fedora Minerals, det er også fra apotek. Jeg har så innmari sensitiv hud så tåler bare de apotekproduktene.

Påfører det med kost og sprayer med LRP kildevann til slutt, så "smelter" pudderet litt fast på huden. :)

Mineralpudderet til LRP liker jeg også!

Fedora Minerals, det er også fra apotek. Jeg har så innmari sensitiv hud så tåler bare de apotekproduktene.

Påfører det med kost og sprayer med LRP kildevann til slutt, så "smelter" pudderet litt fast på huden. :)

Mineralpudderet til LRP liker jeg også!
Takk for svar:) må kanskje innom på apoteket en dag også da:)

Bruker en fra Mac :) pleier å variere en del, så veldig fornøyd med bla. Dior og clinique sine også :)

Bruker litt forskjellig, men er mest fornøyd med bareMinerals. Har også rødheter i huden, og må derfor ha en farge med gultoner i :)

For å dekke over rødtoner må en bruke grønntoner, ikke gul:)
Til nupper og kviser bruker jeg en dekkstift med grønntoner i, kun på de. Men for rødhet eller rødming i huden synes jeg fundation eller pudder med gult i blir veldig bra! Har prøvd primer med grønn, og huden blir grålig og blass. Så huden min ser friskere ut med gult.
Men hudtoner er forskjellig! Dette er bare min erfaring :)

Til nupper og kviser bruker jeg en dekkstift med grønntoner i, kun på de. Men for rødhet eller rødming i huden synes jeg fundation eller pudder med gult i blir veldig bra! Har prøvd primer med grønn, og huden blir grålig og blass. Så huden min ser friskere ut med gult.
Men hudtoner er forskjellig! Dette er bare min erfaring :)
Ja blir fort grålig og blass med grønt ja.. Jeg passer ikke gult heller:p hehe

Ja blir fort grålig og blass med grønt ja.. Jeg passer ikke gult heller:p hehe
Hehe, det skal ikke være lett :P man må bare prøve seg frem til man finner noe som funker :) men er veldig greit å dra innom kicks f.eks. For de har jo prøver fremme av alle fargetonene slik at man kan prøve seg litt frem med farge og konsistens :)

Hehe, det skal ikke være lett :P man må bare prøve seg frem til man finner noe som funker :) men er veldig greit å dra innom kicks f.eks. For de har jo prøver fremme av alle fargetonene slik at man kan prøve seg litt frem med farge og konsistens :)
Ja får ta meg en tur der, er flere år siden sist:o

Trenger inspirasjon og tips:) finner aldri en jeg liker kjempegodt. Jeg har veldig rød/rosa lys hud så ønsker den skal dekke godt, samtidig som den ikke må se kakete ut.

Jeg bruker Priori, den dekker fint uten å se unaturlig ut. Den har en litt gylden tone i seg som gjør at huden får en frisk og fin glød, så da slipper jeg solpudder ☺️

Har også Bare Minerals (både kompakt og pulverform), men føler den skiller seg og vises rundt nese og øyne..

Jeg har egentlig aldri trengt sminke i ansiktet, men har bb-creamen fra bodyshop som jeg bruker hvis jeg vil føle meg litt freshere. Jeg liker den veldig godt fordi den forandrer farge når den kommer på huden sånn at den passer hudtonen man har. Den er veldig lett, føler jeg, og gir masse fukt.

Back
Topp