Hvilken foundation er best? (Ikke mineralpudder!)

Denne er jeg kjempefornøyd med. En ting er at en fundation skal dekke, men huden skal kunne puste likevell. Og noen fundations dekker FOR bra[&:] Denne er superlett å få gjevnt utover uten skjolder, smitter ikke av og blir ikke rød og irritert i huden av den[:)] Noe du burde legge mer penger i er en god primer. Da vil fundation dekke bedre og sitte bedre[:)]

ORIGINAL: Catepiller

"Cliniq - even better" er den beste! 

Synes ikke denne dekker spesielt godt!

Prøv Everyday Minerals intensive base - det er en mineralfoundation med ekstra dekkevne. Dekker godt OG er bra for huden[;)]. I tillegg er den billig[:D].

Link til Everyday minerals:
http://www.everydayminerals.com/store/base/intensive.html

Jeg har brukt både Kanebo og I.D. sitt i mange år... Bruker I.D. til hverdags, men det dekker godt om man tar nok på![8D] Men bruker og Kanebo sitt innimellom ennå, men da må man passe på skillene bedre.. Har brukt Kanebo sitt i mange år og er kjempefornøyd!![:D]

kanebo!

Jeg forguder det pudderet.. brukt det i alle år! Kommer nok aldri til å bytte det ut [:-]

ORIGINAL: AB

ORIGINAL: Pijah

Jeg er veldig glad i Mary Kay sin, men den smitter nok litt av den og....

samme her[:)] Men har enda ikke opplevd at den har smittet noe særlig av.

Sign

??? Finnes ikke i sortementet det da! Jeg jobber med Kanebo til daglig, deres heter fluid finish eller cellular performance
ORIGINAL: Pseudotwins

Jeg bruker denne fra Helena Rubenstein og er kjempefornøyd. (Brukt den i 2 år nå)

http://www.esthetique.no/Trender/Finn-ut-hvilken-Lancome-Foundation-som-er-skreddersydd-til-din-hud/

er også veldig nøye på at det dekker nok, å det gjør ikke mineralsminke på meg, så jeg har vært stor fornøyd med denna[:)] men den smitter jo, den som alt anna desverre..

ORIGINAL: Vesla85

Lyst til å prøve en ny type nå, og lurer på hvilken foundation dere kan anbefale?

Jeg må ha en som dekker (altså ikke bare jevner ut hudfargen, men dekker!).

Fins det forresten en foundation som ikke smitter av på klær? Det er så slitsomt når alt av gensere og jakker er brune i kragen [&o]

Akkurat nå så bruker jeg denne. (Trykk her.)

Bruker den du bruker nå og er storfornøyd med den [8D][:)]

Back
Topp