hvilken foundation bruker du?

Samme.
Har et par typer fra Dior, og merker at double wear sitter betraktelig bedre. Er ikke lengre sånn at jeg føler foundationen er blitt borte når jeg kommer hjem fra jobb, samtidig som den ikke gjør at huden ser unaturlig ut heller
Er det vanskelig å finne riktig farge? Jeg har så lyst til å prøve, men er redd for å bestille feil farge

Bruker fra MAC og veldig fornøyd

Er det vanskelig å finne riktig farge? Jeg har så lyst til å prøve, men er redd for å bestille feil farge

Jeg var i London i vinterferien og fikk hjelp på boots, så jeg la null effort i det. Fikk prøvd sminken på og alt, endte med å kjøpe tre produkter og fikk tre ting gratis med i slengen. :p Til første gang kan det være greit å handle ett sted hvor man kan få hjelp, lettere å handle på nett etterpå. :p

Bruker tikei sin mineral foundation...den er veldig fin og finnes for alle hudtyper...også eneste jeg tåler, for reagerer på et eller annet stoff i sminken...og da får jeg utslett som klør i hele ansiktet..så ID sin kan jeg heller ikke ha...tikei bestiller man og er relativt billig...tikei.no...de har også andre produkter

Bobbi brown, veldig lett og blir nesten transparent på huden!

Bruker pudderfoundation fra Sensai. Elsker det, men ønsker kun en lett finish jeg da. Bruker det mest for å dekke til blank hud :)

Bobbi Brown

Loreal et eller annet :p

Ingen.. slutta

Bruker mineral pudder nå, ellers fra
Maybeline. Men har lyst å prøve en fra mac

Ingen.. Føler huden blir så fet av det, :-o bruker enten kun litt pudder eller en base og pudder :-)

Back
Topp