Hvilken flaske bruker du?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Jeg fullammer, men har pumpa for å gi flaske noen ganger. Halvparten av gangene nekter hun å ta flaska. Har medela.

Noen flasker som gjør det "enklere" å suge ut?
Hva bruker/anbefaler du?

Bruker mam antikolikk. Er veldig fornøyd:)

Mam antikolikk. Eneste han tar.. Fullammer og pumper litt noen ganger selv

Har foreløpig bare gitt flaske en gang, så har ikke flere å sammenligne med. Har lifefactory, glassflaske så vi slipper alle giftstoffene fra plastikk :)

Bruker både mam, Avent og nuk og han tar alle men virker som han liker mam flasken best og nuk med størst tut ;) vi bruker kun flaske :)

Har noe avent, men bruker mest dr. Brown og mothercare sitt eget merke

Har avent, siden vi hadde det etter storebror og jeg ikke tenkte på at det fantes andre. Skulle jeg valgt på nytt hadde det blitt mam! Hadde en sånn og den spiste hun SÅ mye bedre av.

På hvilken måte synes dere mam / dr brown er bedre enn avent?

Vi bruker avent. Småen er mer enn villig til å ta flaskene, men får litt trøbbel med magen etterpå, kanskje litt mer enn ved amming. (Jeg fullammer, men faren gir flaske når jeg er på farten en gang i blant.)

På hvilken måte synes dere mam / dr brown er bedre enn avent?

Vi bruker avent. Småen er mer enn villig til å ta flaskene, men får litt trøbbel med magen etterpå, kanskje litt mer enn ved amming. (Jeg fullammer, men faren gir flaske når jeg er på farten en gang i blant.)
Er det avent antikolikk? Jeg liker mam bedre pga mykere smokk samme med dr browns :) her gulper hun minst med dr browns og tror årsaken er at hun faktisk må bruke litt tid pr flaske. Maten kommer ikke så fort.

Har foreløpig bare gitt flaske en gang, så har ikke flere å sammenligne med. Har lifefactory, glassflaske så vi slipper alle giftstoffene fra plastikk :)

Jeg har kjøpt flasker fra lifefactory,men ikke fått prøvd enda,er du fornøyd?Ser Natursutten har kommet med egne flasker også!

Jeg bruker MAM anticolic. Kun fordi det er den jeg har 6 stk av ;) Den hjelper på ingen måte mot luft i magen hos babyen min, heller motsatt. Dr.Brown ble godt mottatt, men det er vanskelig å rengjøre den og den passer dårlig i sterilisatoren min. Hvis man ikke har noe imot å bruke piperensere i flaskene for å få dem rene (jepp, følger faktisk med og!) vil jeg anbefale Dr.Brown. Men jeg gir mme hver 3.t hele døgnet, noen ganger hver 2.t så blir endel flaskevasking og landet på MAM siden de er enkle å rengjøre. Og skal man på ferie, som jeg jo skal til sommeren :D , så er det kjempekjekt at MAM flaskene kan steriliseres i micro helt selv, du heller bare litt vann oppi og putter inn :)

Back
Topp