Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmehagen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Spesialoppdraget er fullført! :-DSpesial agent oso. Makan til dum spesial agent!
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Spesial agent oso. Makan til dum spesial agent!
Elsker nedtellingenÅ guri, ja...
Haha! Og i hvilken verden snakket de egentlig litt norsk og litt engelsk...?"Ååå, skulle jeg ikke ha døra åpen når vi kjører inn i en tunnel? Akkurat som planlagt, mer eller mindre" Bravo, spesial agent!
Kjenner jeg også blir litt irritert på Handy mannys vegne. At de folka aldri kan si ifra hva han trenger, så han slipper å gå fram og tilbake heeele tiden!
"Ååå, skulle jeg ikke ha døra åpen når vi kjører inn i en tunnel? Akkurat som planlagt, mer eller mindre" Bravo, spesial agent!
Kjenner jeg også blir litt irritert på Handy mannys vegne. At de folka aldri kan si ifra hva han trenger, så han slipper å gå fram og tilbake heeele tiden!
Tøfferud ogHahahahaha ja stakkars
Jungehjul er også litt slitsomt..
Tøfferud og
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
er det fugleveien 3?
wow.. endelig en serie jeg har gått glipp av.. haha..ungene sier den heter pipene, er ikke det samme som fugleveien 3, som forøvrig også er ganske irriterende![]()
wow.. endelig en serie jeg har gått glipp av.. haha..
hvilken kanal går den på?
T pleier stort sett å se boomerang eller cn, og der går de tjo bare dritt.. sukk... nesten så jeg ser fram til litt drømmehagen igjen..