Hvilken farge (soverom)

Rosa3

Gift med forumet
Hvilken farge ville dere hatt på soverommet? (skal pusse opp..) Vil jo ha det litt varmt og koselig....

ORIGINAL: ::Sweetheart::

Caffe latte syns jeg er en fin farge, den passer til det meste[:)]

Jepp, varm farve er ett must på soverommet syns jeg [:)]

jeg har rosa blomstret tapet [8|] ikke at jeg anbefaler det [:D]

eller liker jeg veldig godt caffe latte. det hadde jeg på soverommet der jeg bodde før.

Vi har forskjellige gråfarger på rommet. Helt lysegrå vegger, Mørke grå gardiner.
Ganske mørkt grått gulvbelegg(ser ut som fliser) Er kjempefornøyd jeg[:D]

vi har latte veldig fornøyd med den[;)]

Vi har LILLA [:D]

Fargene heter Flørt og Sensuell.. Har sensuell på 1 vegg og Flørt på de 3 andre... Stilen går i hvitt, Lilla og svart.. kjempe fint [:)]

hvitt uansett... men gjerne en vegg i en annen farge [:)] vi har hvitt og marakesh
(de som vet hvordan det skrives er velkommen til å rette på meg [:D])

Vi har en mørk lilla farge, husker ikke hva den heter. Er veldig fornøyd med den. Har lyse eggeskall gardiner og hvitt sengeteppe og så lilla og eggeskall puter.

ORIGINAL: Villanden

Lurt å tenke på hvilken farge du blir avslappet av.
Jeg kunne f.eks. ikke kunne hatt hvitt soverom. Sover alltid best i mørk blått.

lukter du fargen på rommet eller? [8D]

eller sover du med lyset på? hvordan kan egentlig en farge gjøre at en sover bedre? [8|]

ORIGINAL: juby

Lindegrønt kan være fint.

Det har vi på Markus sitt soverom..
Veldig herlig farge

Vi har en mønsrete tapet og resten i ensfarget.

3 hvite vegger, veggen bak sengen er svart med et stort gulltre[:)]

Vi har lysegrått, og jeg angrer...føler det er som å gå inn i en regnværsdag der inne.... har tenkt til å male det snart, en varm kremhvit/ eggeskall tror jeg.

ORIGINAL: mysen76

Vi har forskjellige gråfarger på rommet. Helt lysegrå vegger, Mørke grå gardiner.
Ganske mørkt grått gulvbelegg(ser ut som fliser) Er kjempefornøyd jeg[:D]

Dette høres veldig likt ut som vårt. Grått er veldig fint, liker lilla tilbehør til[:D][;)]

Back
Topp