Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har virkelig gjort en innsats ser jeg! Veldig god oversiktJeg har klikket meg gjennom en god del andre forumområder for å lage en liste over mulige farger. Klikk dere gjerne inn på eksemplene mine hvis dere lurer på hvilken farge jeg mener.
Hvordan ser jeg eksemplene? (Sitter på mobil)Jeg har klikket meg gjennom en god del andre forumområder for å lage en liste over mulige farger. Klikk dere gjerne inn på eksemplene mine hvis dere lurer på hvilken farge jeg mener.
Hvordan ser jeg eksemplene? (Sitter på mobil)
Jeg sitter på mobil og ser alle bannereHmmm, aner ikke, dessverre. Bannerne skjules på mobil. Har du mulighet til å sjekke på tablet eller desktop?
Jeg sitter på mobil og ser alle bannere
Kanskje det har med nettleseren å gjøre? Jeg ser i alle fall ikke bannerne i Chrome på Android.
Ante ikke at man kunne velge
Meget muligVet du, jeg er faktisk ikke helt sikker på at man kan! Noe Forumansvarlig Tamara skrev gjør at jeg ble usikker. Så mulig vi driver og stemmer over noe vi ikke kan velge selv.
Kanskje du ser på folk uten bannere? Jeg har mangeKanskje det har med nettleseren å gjøre? Jeg ser i alle fall ikke bannerne i Chrome på Android.
Hmm, jeg har safari på iphone, så kan godt hende det har noe med det å gjøreKanskje det har med nettleseren å gjøre? Jeg ser i alle fall ikke bannerne i Chrome på Android.
Neida. Har ikke med tlf eller nettleser å gjøreHmm, jeg har safari på iphone, så kan godt hende det har noe med det å gjøre