Hvilken farge skal vi ha på banneret for skjult forum?

Hvilken farge skal vi ha på banneret for skjult forum?

• Petroleumsblå (som Novemberbarna 19)

Votes: 16 42,1%
  • Mellomblå (som Himmelbarn)

Votes: 3 7,9%
  • Lyseblå (som Novemberlykke 2018 eller Vi som prøver)

Votes: 8 21,1%
  • Blålilla (som Sensommerbarna 2016)

Votes: 6 15,8%
  • Mørkegrønn (som Babyverden Stab)

Votes: 1 2,6%
  • Gul (som Tilgangsansvarlig)

• Oransje (som VIP)

Votes: 0 0,0%
  • Lysegrønn (som Aprillykke 2016)

Votes: 2 5,3%
  • Gull (som Assistert-jentene)

• Rød (som Desemberskatter 2016)

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    38

Bokelsker

Elsker forumet
Januarlykke 2020
Jeg har klikket meg gjennom en god del andre forumområder for å lage en liste over mulige farger. Klikk dere gjerne inn på eksemplene mine hvis dere lurer på hvilken farge jeg mener. :D

Jeg har klikket meg gjennom en god del andre forumområder for å lage en liste over mulige farger. Klikk dere gjerne inn på eksemplene mine hvis dere lurer på hvilken farge jeg mener. :D
Du har virkelig gjort en innsats ser jeg! Veldig god oversikt :D

Hvordan ser jeg eksemplene? (Sitter på mobil)

Ante ikke at man kunne velge o_O

Ante ikke at man kunne velge o_O

Vet du, jeg er faktisk ikke helt sikker på at man kan! Noe Forumansvarlig Tamara skrev gjør at jeg ble usikker. Så mulig vi driver og stemmer over noe vi ikke kan velge selv. :P

Vet du, jeg er faktisk ikke helt sikker på at man kan! Noe Forumansvarlig Tamara skrev gjør at jeg ble usikker. Så mulig vi driver og stemmer over noe vi ikke kan velge selv. :p
Meget mulig :hilarious:

Kanskje det har med nettleseren å gjøre? Jeg ser i alle fall ikke bannerne i Chrome på Android.
Hmm, jeg har safari på iphone, så kan godt hende det har noe med det å gjøre :oops:

Back
Topp