Hvilken farge har dere på sofaen?

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

ORIGINAL: Cathygirl

Vi har en beige sofa, men kunne tenkt meg hvit jeg. Har lyst på den sofaen fra ikea hvor man kan bytte trekket[:D] men får bare holde fast på den drømmen enn så lenge.
Veggene e lyse. Latte tror eg d var eg valgte den gang[8|]

Ja den har vi kjøpt nå. Ektorp heter den vel. Har den både i sovesofaen til loftstua og som hjørnesofa i stua. Det er artig å kunne bytte trekk ja og ikke minst få mulighet til å virkelig vaske trekkene pga barna.

Hørtes ekstremt kjekt ut ja! Blir jo alltids litt grising uansett hvor flinke unger en har...

ORIGINAL: lills

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

ORIGINAL: Cathygirl

Vi har en beige sofa, men kunne tenkt meg hvit jeg. Har lyst på den sofaen fra ikea hvor man kan bytte trekket[:D] men får bare holde fast på den drømmen enn så lenge.
Veggene e lyse. Latte tror eg d var eg valgte den gang[8|]

Ja den har vi kjøpt nå. Ektorp heter den vel. Har den både i sovesofaen til loftstua og som hjørnesofa i stua. Det er artig å kunne bytte trekk ja og ikke minst få mulighet til å virkelig vaske trekkene pga barna.

Hørtes ekstremt kjekt ut ja! Blir jo alltids litt grising uansett hvor flinke unger en har...

Ja, d e en genial sofa så gleder meg til vi kan kjøpe en sånn[:D] Synes og d e genialt at vi kan bare skifte trekk når vi e lei fargen[:D] hihi...
Vi kan heldigvis ta av trekket på sofaen vi har nå og d trengs jammen meg i ny og ne! Men e desverre ikke alt som kan taes av...

hvit. huseierens valg. kunne gjerne tenkt med latte.

Back
Topp