Hvilken farge har dere på sofaen?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Bare lurer....og hvilken farge på veggen i stua?

Har mørk grå mener den heter Sienna fra Skeidar.
På veggen bak 3 seteren har jeg en farge som det ikke er navn på bare nr men den er ly,lys,lys blå så har vi latte på de andre veggene.

her er alle vegger hvite eller antikkhvite. Har så mye skråtak og lite vinduer så alt annet blir mørkt.

ORIGINAL: kolibri

her er alle vegger hvite eller antikkhvite. Har så mye skråtak og lite vinduer så alt annet blir mørkt.

Har dere ikke sofa dere [:D]
da?

Svart skinnsofa og veggene er kremhvit/gul - er forrige eiers valg, så aner ikke fargenavn. Skal etterhvert ha sort/sølvgrå bladmønstret tapet på den ene veggen, har vi tenkt.

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

ORIGINAL: kolibri

Har dere ikke sofa dere [:D]
da?

haha har beige sofa[:D] men den skal byttes ut så fort jeg får klar signal..og da ønsker jeg meg grå sofa tror jeg..

Sofaen er mocca skinn og wenge tre [:)]

Veggene er en farge som heter refleksjon, tror jeg, hvitt med en anelse grønt skjær mener jeg...

Lys grå/beige er vår sofa, ikke helt sikker på hva jeg skal kalle den. Veggene er jeg usikker på. [:-] De er ganske innrøyka da sambo røykte inne før, så de er vel opprinnelig litt hvitere enn de er nå, nå er de litt sånn nikotinfarget. [:-]

hvite vegger og lime grønnsofa  

Okseblod heter den, er en mørk brun skinnsofa, har hvite vegger [;)]

mørkegrå, nesten litt koksgrå kanskje sofa Austin fra skeidar, finner den ikke på nettet dessverre [&:]
Har mørkegrønne vegger.. vi leier, så har ikke valgt fargen selv.. skulle gjerne hatt lyse vegger!

Sofaen vår er i en mørk grå, nesten litt svart farge. Den har også veldig grov tekstur og innlegg av litt lysere partier! Stuveggene våre er i hvit mur, mer eksakt i fargen Chai. En vegg er dekket med en gylden "beige" tapet med et retro mønster og en anelse glans[:D] Jeg eeeelsker tapeter!!

beige sofa og lyse vegger(husker ikke hva fargen heter)[:)]

Her er fargen never på veggen og sofaen er beige[:'(] 
Hadde tidligere sofaen inntil en mørkebrun vegg, det passet bedre!
Men sofaen skal snart byttes ut og stua skal bygges om, så jeg får holde ut med tilstanden litt til[:D]

Vi har en beige sofa, men kunne tenkt meg hvit jeg. Har lyst på den sofaen fra ikea hvor man kan bytte trekket[:D] men får bare holde fast på den drømmen enn så lenge.
Veggene e lyse. Latte tror eg d var eg valgte den gang[8|]

ORIGINAL: Cathygirl

Vi har en beige sofa, men kunne tenkt meg hvit jeg. Har lyst på den sofaen fra ikea hvor man kan bytte trekket[:D] men får bare holde fast på den drømmen enn så lenge.
Veggene e lyse. Latte tror eg d var eg valgte den gang[8|]

Ja den har vi kjøpt nå. Ektorp heter den vel. Har den både i sovesofaen til loftstua og som hjørnesofa i stua. Det er artig å kunne bytte trekk ja og ikke minst få mulighet til å virkelig vaske trekkene pga barna.

Back
Topp