HVILKEN FARGE ER FINEST

helen79

Forumet er livet
Skal ha sånn hylle fra IKEA, men hvilken passer finest til caffè lattè vegger?

Ellers skal vi kjøpe ny sofa, 2+3 seter. Blir sikkert svart, tenker jeg.

Kommer vel helt an på resten av møblene..

jeg syns valnøtt [:)]

Avhenger jo av resten av møblene og hvilken stil du har det.. Men jeg likte best den brunsorte..

Valnøtt, selv om det egentlig også er for mørkt.. Syns ikke store, ruvende møbler skal være for mørke. De stjeler alt lys og blir som et "hull" i rommet. 

Brunsvart! [:)] De går veldig fint sammen med de fleste andre møbler... [:)]

Utifra at dere skal ha caffe latte vegger og svart sofa så synes jeg brunsvart passer best.
Men kommer jo selvsagt an på hva dere har for farge på andre møbler, pynteting, duker, gardiner puter o.s.v o.s.v.

Falt selv først for valnøtten, men var på IKEA igjen igår for å se på sofa, men ble usikker når jeg så på den brunsvarte [&:]. Men heller mer mot den nå [;)]
Tror jeg hadde blir fortere lei valnøtt og.

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Avhenger jo av resten av møblene og hvilken stil du har det.. Men jeg likte best den brunsorte..

Jeg er veldig glad i brunsort, og har det i flere møbler! [:D] Men så er resten her ganske lyst da...

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Utifra at dere skal ha caffe latte vegger og svart sofa så synes jeg brunsvart passer best.
Men kommer jo selvsagt an på hva dere har for farge på andre møbler, pynteting, duker, gardiner puter o.s.v o.s.v.

Her skal alt byttes ut nemlig. Veggseksjonen blir mer lukket enn den forrige, så flere ting blir skjult. Men skal ha den som er på bildet, eller en litt større, og med noen få hyller, til å vise frem litt pynt/bilder,o.l.,) Skal ha en hylle mellom bade- og do døren, og en lavere med skuffer til stereoanlegg. Har mørkerosa gardiner, de skal byttes ut, men er usikker på hva farge de skal være, tenker kanskje lyse.

ORIGINAL: mjauth

jeg syns valnøtt [:)]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

ORIGINAL: Augustspire!

Valnøtt [:)]

Vi har en brunsvart tvreol.. Og har lyse vegger, stua våres er ganske lys. ser faktisk helt okei ut. hehe.. jeg ville først ha den i hvit, men sambo ville ha brunsvart. Så da ble det brunsvart. Og jeg angrer ikke. Det eneste er at støvet synes med en gang da[;)]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Vi har en brunsvart tvreol.. Og har lyse vegger, stua våres er ganske lys. ser faktisk helt okei ut. hehe.. jeg ville først ha den i hvit, men sambo ville ha brunsvart. Så da ble det brunsvart. Og jeg angrer ikke. Det eneste er at støvet synes med en gang da[;)]

Så bra [:D]

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

hvis dere skal ha svart sofa, ville jeg gått for brunsvart hylle. [:)]

Back
Topp