Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde tenkt å kjøpe ergobaby (brukt), siden jeg har hørt så mye bra om den. Men jeg blir jo helt forvirra av alle de forskjellige (original, sport osv). Hvilken bør jeg kjøpe? Skal nok brukes i hjemmet, og til/fra bhg som ligger 100m fra hjemmet ;-)
Jeg er iallfall veldig fornøyd med ergo 360. Babyen/barnet kan sitte foran både vendt innover og utover, på hofta og på ryggen. For de fleste bæreseler kan de bare sitte innover foran når de er små. Men det blir jo fort kjedelig når de blir større.
Vi har aldri båret barna våre utover, og de har heller aldri klaget
Om de kjedet seg festet vi dem høyt på ryggen vår, eller bar på hofta med selen slik at de så mer
Desverre går utoverbæring ut over det ergonomiske både for baby og bærer, samtidig som ergo 360 er er mye bedre alternativ enn babybjørn!
Jeg har kun prøvd ergo Orginal og likte den godt. Ellers har jeg god erfaring med Manduca, angelpack, beco butterfly, meitai av forskjellige slag og bæresjal
Vi har 360, men nå ser jeg at vi like gjerne kunne kjøpt den originale. Bærer henne aldri utover, og kommer nok heller ikke til å gjøre det særlig mye.
Nå er jeg ikke så begeistret for at barn skal bæres fremover, så jeg ville gått for ergobaby original Den er også bredere i området rundt bena som gjør at M-posisjonen for bena il vare lenger og bedre.
utenom det hadde jeg gått for Manduca, jeg foretrekker den.
Jeg syns for øvrig det er greit å ha muligheten til å ha dem fremovervendt. Snuppa vår ble etter hvert veldig nysgjerrig på ting rundt seg. Og hun nektet å sitte innover mot meg etter hvert fordi hun ville se
Sportsutgaven har et stoff som puster mer. Er litt som treningstøy.
Den orginalmedlem er i bomull og puster ikke like mye og føles litt tyngre å ha på. Har den originale og er veldig fornøyd Lillegutt er bare 10 uker men har brukt den mye allerede. Kjøpte på tilbud så derfor ble det den originale. Men flere jeg har snakket med har sagt at de aldri trengte å ha ungen vendt utover fordi ungen kan se godt nok ved å vri seg.
Ellers ville jeg anbefale manduca. En venninne har den og den er nok litt lettere å ta på seg. Også har den integrert spedbarninnlegg. (Ergobaby sitt er ganske stort). Manducaen kan man krysse selene på og det gjør belastningen litt anderledes (men betyr bare noe når man bærer på magen)