Hvilken eggløsningstest

Tinatulla

Flørter med forumet
Hei damer :love7

Hvilken eggløsningstester ville du anbefalt?
Jeg bor per dags dato ikke med kjæresten min, men vi er sammen ofte. Men ikke hver dag

Har gått på p-sprøyte og fikk tydelig el slim i dag. Vi ble gravide på sprøyten i august, men mistet dessverre. Har ikke hatt mensen eller blødning siden slutten av september.

Veldig fornøyd med Make Sure, de er billige og fås på en del matbutikker (Trumf?). Babyplan funker også bra, og blir billigere jo flere du kjøper, men må bestilles på nett

Veldig fornøyd med Make Sure, de er billige og fås på en del matbutikker (Trumf?). Babyplan funker også bra, og blir billigere jo flere du kjøper, men må bestilles på nett
Da skal jeg se om jeg får tak i make sure i morgen siden jeg burde få testet nå så fort som mulig :) så kan jeg heller bestille fra babyplan til senere :)

Da skal jeg se om jeg får tak i make sure i morgen siden jeg burde få testet nå så fort som mulig :) så kan jeg heller bestille fra babyplan til senere :)
Ja var det jeg tenkte, det er fordelen :p Jeg brukte EL tester i 2 sykluser før jeg ble gravid, mener begge gangene fikk jeg positiv på dag 3 med EL slim :happy:

:happy:Ja var det jeg tenkte, det er fordelen :p Jeg brukte EL tester i 2 sykluser før jeg ble gravid, mener begge gangene fikk jeg positiv på dag 3 med EL slim :happy:
Tenker det smart når jeg ikke ser han hver dag :) spennende :happy: blir spennende å se hvor lang tid det tar etter p-sprøyten nå :happy: det var den som gjorde at jeg hadde kjemisk spontanabort i september

Last edited:
Back
Topp