Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker også dun. Har også vinduet oppe uansett vær, men nå har det vært så varmt på dagen at rommet blir ikke ordentlig kaldt. Har derfor brukt teppe de første timene, så byttet til dyne. Men teppe er liksom ikke det samme som dyne..Jeg brukte ikke min 80*100 dyne så lenge med forrige så ville gått for større elsker dun jeg da men her er lille ikke så altfor varm med dundyne og nattdrakt men har vindu åpent døgnet rundt da..
Jo, blir nok ganske stor. Bruker 100x80 nå og kan vokse litt med den.Vi bruker babypose nå, og går over til tynnere pose eller bare pysj til sommeren. Eller egentlig håper jeg på en sommer av sove-i-bare-bleie-typen. Blir ikke 140 voldsomt stort til en liten baby? Storesøster begynte med dyne da hun var 2 år, og jeg mener å huske at hun da brukte 100x80cm til hun var nesten 4 år.
"Trenger ikke mer klesvask enn man må ha" er min filosofi skjønner du. Små dynetrekk er bedre enn store dynetrekk, så ingen får større dyne før de ber om det selv. De fleste andre går også rett til voksendyne når barna er noen år gamle, uten å gå veien om 140cm. De har sikkert ikke lagt merke til at dynetrekkene til 140 kan henges på et vanlig klesstativ.Jo, blir nok ganske stor. Bruker 100x80 nå og kan vokse litt med den.