hvilken drikke

Cola/pepsi eller farris utblandet med eplejuice.......

Ligger dere med omgangssyken?

ikke jeg. Men Felix har hatt det siden mandag[&o] Så blir ikke noe påsketur til charaina og dem[:(]
Men skal prøve farris og eplejuice.
50/50 blandet da?

Jeg gir kokt vann til Emma da jeg, som står på flaske/kanne i kjøleskapet... Emma får kun vann å drikke, så ikke prøvd noe anna, bare at hun får det kokt når hun har vondt i magan.... Men er det ikke blåbær avkok tro - som dem har nevnt noen ganger?

ORIGINAL: *Skjønningene*

ORIGINAL: Vand

Cola/pepsi eller farris utblandet med eplejuice.......

Ligger dere med omgangssyken?

er ikke du hos charaina?

Skulle egentlig reise i morgen tidlig[&o]

ORIGINAL: ..christine..

ikke jeg. Men Felix har hatt det siden mandag[&o] Så blir ikke noe påsketur til charaina og dem[:(]
50/50 blandet da?

Tror det....

Blåbærsaft binder magen, så det kan du også gi han!!!

Stakkars felix, masse god bedring til han!

50/50 blandet da?

Tror det....

Blåbærsaft binder magen, så det kan du også gi han!!!

Stakkars felix, masse god bedring til han!

Da skal jeg prøve det..[:)]

50/50 blandet da?

eple MOST, og riste ut kyllsyre [;)] God bedring!!

Hahaha, jeg skrev eplemost først, så redigerte jeg det... Tenkte at most er som syltetøy! [8D] (nei, har ikke prøvd det selv! [;)])

50/50 blandet da?

Hahaha, jeg skrev eplemost først, så redigerte jeg det... Tenkte at most er som syltetøy! [8D] (nei, har ikke prøvd det selv! [;)])

Hva er forskjellen på eple most og eple juice da? Er det det som er på glassflaske??

50/50 blandet da?

Hva er forskjellen på eple most og eple juice da? Er det det som er på glassflaske??

Tror det... Er ikke det usukret/mindre sukker i enn juice? Og kanskje litt tykkere? Nei, hakke peiling!!!!!!!! [&:]

men hvis du leser på eplemost flasken så står det 100% eplejuice...

Jeg vet ikke om det finnes - men hvis du finner en blå Gatorade så anbefales den av sykehusene i island til syke barn. Den gir barna energi uten å forstyrre magen[:)]

God bedring til lillemann[&o]
Krysser fingre for at han kommer seg i dag slik at du får tatt turen til Charaina!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg vet ikke om det finnes - men hvis du finner en blå Gatorade så anbefales den av sykehusene i island til syke barn. Den gir barna energi uten å forstyrre magen[:)]

God bedring til lillemann[&o]
Krysser fingre for at han kommer seg i dag slik at du får tatt turen til Charaina!

Det hadde vert drømmen, men håpe er svakt[&o]

Blå gatorade skal jeg kjøpe også da[:)] ALT PRØVES UT NÅ, er møkk lei av å tørke på spy

eplemost og blåfarris for næring. risavkok og havreavkok, blåbær binder magen..
masse god bedring[&o]

ORIGINAL: shorty86

eplemost og blåfarris for næring. risavkok og havreavkok, blåbær binder magen..
masse god bedring[&o]

Prøvde meg på havreavkok idag, det fik jeg bokstavelig talt KASTA etter meg. Han skulle ikke ha det der![8D]

Back
Topp