Hvilken DPO testet du positivt?

Hæppi

Forelsket i forumet
Hei! Inne å sniker litt her... håper og krysser fingrene for at jeg kan komme inn i denne gruppen, eller evt. mars veldig snart. Er 6 dpo, og det klør i fingrene etter å begynne å teste. Vet det er alt for tidlig, men vil veldig gjerne høre hvilken dpo du testet positivt på!

Nyt søndagen videre alle dere!

Fikk veldig svaaak strek 7 dpo, som ble sterkere og sterkere:Heartred

Hei! Inne å sniker litt her... håper og krysser fingrene for at jeg kan komme inn i denne gruppen, eller evt. mars veldig snart. Er 6 dpo, og det klør i fingrene etter å begynne å teste. Vet det er alt for tidlig, men vil veldig gjerne høre hvilken dpo du testet positivt på!

Jeg venter også på om jeg kan komme inn i gruppa her :-)
Jeg er på samme dag som deg dpo og venter spent på å kunne teste.
Mener jeg testet svakt positivt 5 dager før forventet mens med vanlig test (ikke tidlig test) når jeg ble gravid første gangen.

Spennede å se om vi begge blir aktive her inne i løpet av uke:signs003

IKM denne gangen, men testet ikke dagene før, så vet ikke når jeg kunne fått. Har tidligere testet positivt 11 dpo :happy:

Negativ kveld 8 dpo, svak men tydelig positiv morgen 9 dpo :)

Svak etter frist 9dpo

Jeg venter også på om jeg kan komme inn i gruppa her :)
Jeg er på samme dag som deg dpo og venter spent på å kunne teste.
Mener jeg testet svakt positivt 5 dager før forventet mens med vanlig test (ikke tidlig test) når jeg ble gravid første gangen.

Spennede å se om vi begge blir aktive her inne i løpet av uke:signs003

Åh, så spennende! Krysser fingrene for oss begge :rolleyes: Takk for utfyllende svar! Håper dagene framover bare flyr!

Jeg testet positivt ca 5 dager før forventet mens.. så jeg er litt forvirret med tanke på hvor langt på vei jeg egentlig er:hilarious:

9 DPO og den så slik ut :)

Vedlegg

• 79CCDFC6-056D-4609-AB2A-063FD4167C5A.jpeg
    79CCDFC6-056D-4609-AB2A-063FD4167C5A.jpeg
    501,9 KB · Visninger: 645
Back
Topp