hvilken deodorant

Apeloffen

Forumet er livet
vil du anbefale? [:)]

Trenger en som gjør jobben sin.. Vært ganske så plaga etter at Elias kom til verden.. lukt og svetteflekker er ikke noe morro, og er jo sjenerende sosialt[&o]

Lukta setter seg jo i klærne også, så tar gjerne imot tips for å få vekt den lukta. Hjelper ikke med 40graders vask[:o]

*flaut*

Jeg brukte før en fra sterilan på en helt blank flaske, altså en antiperspirant. Finner den ikke igjenn nå da, endte med å kjøpe en sterilan-stick, haater den!

ORIGINAL: toneany

Jeg brukte før en fra sterilan på en helt blank flaske, altså en antiperspirant. Finner den ikke igjenn nå da, endte med å kjøpe en sterilan-stick, haater den!

kjøpte en antiperspirant fra vichy i går. Var visst best i test, men den hadde parfyme, og jeg takler ikke det. Går rundt å liksom kjenner lukta fra den hele tiden... Typisk deodorantlukt. [8|]

Jeg bruker sterilan aloe vera.. Den synes jeg er knallgod!!

kan kun bruke neutral sin jeg. men vet ikke om den gjør jobben sin[8D](svetter minimalt)
Gir meg ikke utslett ivertfall[:D] Den er mild og god, selges på apoteket, og på noen dagligvarebutikker.
Den der 24stop eller hva den heter på apoteket skal være stein god mt lukt ivertfall[;)]

ORIGINAL: thessa84

Jeg bruker sterilan aloe vera.. Den synes jeg er knallgod!!

Jeg anbefaler en rosa flaske som heter Yerka vann.. den påføres om natta og vaskes vekk om morgenen.. SVETTER IKKE EN DRÅPE... kjøper den på cubus... helt genialt.. så har en vanlig deodorant om dagen..

Bruker neutral sin,er kjempe god.Takler heller ikkje deo med lukt.

ORIGINAL: lillemeg85

Gå på apoteket å kjøpe cosmica!!

Fikk tips om denne her inne, og jeg har fått et nytt liv!! Bør ikke haes på rett etter barbering da. Vent til neste morgen eller noe. Jeg bruker denne hver 2-3 dag, og vasker meg som vanlig hver dag. Ikke svetter jeg, og ikke lukter det. Anbefales!!

Noe som heter Stop24 er vel noe i samme sjangeren også.

er den med alkohol da eller?

Kjøpte noe greier som ble anbefalt her..husker ikke hva det heter, men jeg bestilte den på nettet.
Svei så jævlig at jeg trodde det skulle svi hull på armhulene mine.... Sikkert alkoholen som gjorde det..

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Fikk tips om denne her inne, og jeg har fått et nytt liv!! Bør ikke haes på rett etter barbering da. Vent til neste morgen eller noe. Jeg bruker denne hver 2-3 dag, og vasker meg som vanlig hver dag. Ikke svetter jeg, og ikke lukter det. Anbefales!!

Kjøpte noe greier som ble anbefalt her..husker ikke hva det heter, men jeg bestilte den på nettet.
Svei så jævlig at jeg trodde det skulle svi hull på armhulene mine.... Sikkert alkoholen som gjorde det..

det er den som er 24 stopp opp med alkohol i.. det er den du har brukt,men har hørt mye bra om den du har prøvd som svir så mye..man svetter ikke av den,har akkurat samme problem så tror jeg må prøve den,men er litt pysete..[8D]

BIOTHERM den slå allt. lukter godt. holder lenge, så og si ingen er allergisk mot den. såklart den koster litt men jeg bruker ALDRI noe annet. simply loooove it [:D]

ACO peach, som du får kjøpe på Apotek1 [:)] Fantastisk god lukt! Og jeg synes den holder svettelukten unna!

ORIGINAL: sha86

BIOTHERM den slå allt. lukter godt. holder lenge, så og si ingen er allergisk mot den. såklart den koster litt men jeg bruker ALDRI noe annet. simply loooove it [:D]

Me too, den stopper kanskje ikke svettinga da, men man lukter i alle fall ikke svette. Handler alltid minst 2 på tax-freen når jeg er ute og handler.

Jeg kan bare signere denne!!!!!
Stop24 er ingenting i forhold til cosmica sin på bildet!!!

Brukar denne eg:

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Jeg kan bare signere denne!!!!!
Stop24 er ingenting i forhold til cosmica sin på bildet!!!

Var faktisk du som anbefalte meg denne! Hehe.. Tusen takk til deg ihvertfall!! Er så deilig å slippe den svettinga! [:)]
Hvis jeg en gang går tilbake til vanlig deodorant, så er svetten og lukta der for fullt igjen, så det er tydelig at den fungerer [:)]

Tjihiii, så bra at den funker for deg og!!!
Den er den ultimate deodoranden for meg!
Jeg fikk den og anbefalt her inne[:)][;)]

ORIGINAL: sha86

Samme her[:)]

Nivea Pearl beuty er den eneste jeg synes er god[:)]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

ORIGINAL: Apeloffen ruger

det er den som er 24 stopp opp med alkohol i.. det er den du har brukt,men har hørt mye bra om den du har prøvd som svir så mye..man svetter ikke av den,har akkurat samme problem så tror jeg må prøve den,men er litt pysete..[8D]

men den svir noe j***** fordi om den ikke har parfyme... det var som om det ble etset hull i armhulene...[8|]

Back
Topp