Hvilken dag var du/er du på TUL?

Var første gang ca 3-4 uker grunnet magesmerter på TUL for å sjekke at alt så Okey ut.
Så hadde jeg en time hos fastlegen med TUL ca 6+6 slik at jeg kunne bli beroliget av et bankende hjerte.

Så hadde jeg en 3’e TUL nå i uke 14+0 hos fastlege hvor vi fikk se kjønn og at alt så ut som det skulle!

Godt å kunne få senket skuldrene og sett at alt er i orden[emoji173]️

Skal på TUL når jeg er 9+1. Har aldri vært på ultralyd før så det kommer til å bli en spesiell opplevelse hvis jeg får se et bankende hjerte og om alt ser bra ut så langt :Heartred

Var det i 7+1 fir å bekrefte liv. Betalte selv. 1200kr. Verdt hver en krone for å se hjertet. Har tenkt i uke 10 ish og 13 ish også men nå venter jeg på innkalling til oppfølging for å se om de tar ul der og da dette jo er billigere

Var på TUL når jeg selv trodde jeg var 6+4. Altså forrige torsdag. Antakelig var jeg egentlig 5+5 da. Og har fått time igjen 16 oktober :)

Jeg skal på TUL (privat) uke 11+1. Det er 4 (!!) uker til i dag. Føles som en evighet[emoji29] gruegleder meg veldig! Håper vi får se en levende frisk liten baby[emoji169]

Back
Topp