Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja hvorfor ikke. Det skjer vel ikke så voldsomt mye i løpet av de få dagene som vil utgjøre noen forskjell for tul'en din. Jeg skal når jeg er 8+ et eller annet og 12+et eller annet. Vil egentlig før også, men det blir for dyrt hahaJeg har blitt så utålmodig, har egentlig time 7+4. Så de har en ledig tid 6+3 vurderer å bytte [emoji848]
Jeg skal imorra og er da 7+6 håper jeg får sett litt og at d er livJeg var når jeg var 6+1, men fikk høre at jeg var kortere på vei og at man derfor så lite. Fikk sett at hjertet slo da, men kunne gjerne ha ventet egentlig, for ble jo bare mer bekymret. Skal tilbake når jeg er 7+6 [emoji4]
Skal på fredag for 2.gang. Var 6+2 men ble satt tilbake til 5+0 og kunne bare se noe mikroskopisk lite 1 mm ca.
På fredag er jeg 7+3 Litt for å se antall og hjerte [emoji173]️
Jeg har blitt så utålmodig, har egentlig time 7+4. Så de har en ledig tid 6+3 vurderer å bytte [emoji848]
Jeg skal i uke 8 og 12 Først for å få bekreftet at jeg faktisk er gravid og om det er liv der, og så vil jeg på 12 ukers før vi annonserer det.Sist var jeg i uke 8+0. Denne gang skal jeg høre med legen om å få i uke 11-12, kun for å sjekke at det er liv der. Jo tidligere du drar på ul, jo mindre er det å se i uke 8 så vær det kun en liten Bamsemums med blinkende hjerte.