Hvilken dag var du/er du på TUL?

BærBaby16

BærBaby16
Jeg har blitt så utålmodig, har egentlig time 7+4. Så de har en ledig tid 6+3 vurderer å bytte [emoji848]

Jeg har blitt så utålmodig, har egentlig time 7+4. Så de har en ledig tid 6+3 vurderer å bytte [emoji848]
Haha, ja hvorfor ikke. Det skjer vel ikke så voldsomt mye i løpet av de få dagene som vil utgjøre noen forskjell for tul'en din. Jeg skal når jeg er 8+ et eller annet og 12+et eller annet. Vil egentlig før også, men det blir for dyrt haha

Skal på TUL 6+3

Jeg var når jeg var 6+1, men fikk høre at jeg var kortere på vei og at man derfor så lite. Fikk sett at hjertet slo da, men kunne gjerne ha ventet egentlig, for ble jo bare mer bekymret. Skal tilbake når jeg er 7+6 [emoji4]

Skal på fredag for 2.gang. Var 6+2 men ble satt tilbake til 5+0 og kunne bare se noe mikroskopisk lite :) 1 mm ca.
På fredag er jeg 7+3 :) Litt for å se antall og hjerte ❤️

Jeg var når jeg var 6+1, men fikk høre at jeg var kortere på vei og at man derfor så lite. Fikk sett at hjertet slo da, men kunne gjerne ha ventet egentlig, for ble jo bare mer bekymret. Skal tilbake når jeg er 7+6 [emoji4]
Jeg skal imorra og er da 7+6 :-) håper jeg får sett litt og at d er liv :Heartpink

Skal på fredag for 2.gang. Var 6+2 men ble satt tilbake til 5+0 og kunne bare se noe mikroskopisk lite :) 1 mm ca.
På fredag er jeg 7+3 :) Litt for å se antall og hjerte [emoji173]️

Akkurat samme her. Var 1mm bare [emoji173]️. Fikk sett et hjerte som slo etterhvert da, så da var jeg sikkert noen få dager lengre på vei enn deg. Gynekologen ville ikke si eksakt hvor langt jeg var på vei.

Vi skal når jeg er 12+1, var i 9+4 sist og håper på å se litt mer denne gangen :) Blir koselig med bilde og video av denne babyen og :D

Sist var jeg i uke 8+0. Denne gang skal jeg høre med legen om å få i uke 11-12, kun for å sjekke at det er liv der. Jo tidligere du drar på ul, jo mindre er det å se i uke 8 så vær det kun en liten Bamsemums med blinkende hjerte.

Jeg skal i morgen, 7+4, men ser for meg at det blir et par ganger til før oul.

Jeg skal 7+0. Trenger å vite at det faktisk er noe der inne. Kommer nok til å ta en rundt uke 12 også.

Jeg skal 12+2, men kjenner jeg kunne gjerne vært tidligere og for å roe bekymringene litt...

Om du klarer å vente er det faktisk ganske stor forskjell på den uken der altså. ;) Det skjer mye fra uke til uke i starten. :)

Sist var jeg i uke 8+0. Denne gang skal jeg høre med legen om å få i uke 11-12, kun for å sjekke at det er liv der. Jo tidligere du drar på ul, jo mindre er det å se i uke 8 så vær det kun en liten Bamsemums med blinkende hjerte.
Jeg skal i uke 8 og 12 :hilarious: Først for å få bekreftet at jeg faktisk er gravid og om det er liv der, og så vil jeg på 12 ukers før vi annonserer det. :Heartred

Back
Topp