Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde kontroll dag 10, dag 12 og uttak på dag 14
Kontroll på CD10. Jeg hadde bare 7 dager på menopur. Uttak CD12
Er det stimuleringsdager du regner her? Stod du på veldig lav dose?Åhhh, det hørtes deilig ut! Da vi holdt på sist hadde jeg vel uttak cd 17 tidligst.. Uttak 3 dager etter siste sprøyte
22 sprøytedager + spray
15 sprøytedager + spray
20 sprøytedager
14 sprøytedager + spray
Åhhh, det hørtes deilig ut! Da vi holdt på sist hadde jeg vel uttak cd 17 tidligst.. Uttak 3 dager etter siste sprøyte
22 sprøytedager + spray
15 sprøytedager + spray
20 sprøytedager
14 sprøytedager + spray
Er det stimuleringsdager du regner her? Stod du på veldig lav dose?
Det var lenge nedreguleres du i forkant? Hva skal du ta? Jeg ble nå nedregulert med Gonapeptyl (sprøyter) og da har de økt fra 225 Menopur til 300, selv om jeg bare trengte å stimulere i 8 dager sist. Skjønner at du er bekymret for å bli overstimulert. Håper du slipper det og at du slipper å stimulere i over tjue dagerSpeøytedager ja, så kommer jo 3 dager til før uttak
Lav dose de justerte opp pga høy AMH. Nå smeller de til med 300 IE fra første dag, så litt bekymret for OHSS.
Det var lenge nedreguleres du i forkant? Hva skal du ta? Jeg ble nå nedregulert med Gonapeptyl (sprøyter) og da har de økt fra 225 Menopur til 300, selv om jeg bare trengte å stimulere i 8 dager sist. Skjønner at du er bekymret for å bli overstimulert. Håper du slipper det og at du slipper å stimulere i over tjue dager