Hvilken dag hadde du kontroll og uttak?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Etter hvor mange dager på sprøyter hadde du kontroll og når hadde du egguttak?
 
Første forsøk:
Første kontroll cd 9 (8 dager etter sprøytestart) - Videre 2 kontroller til; cd 12 og cd 14 - Uttak cd 16.

Andre forsøk:
Første kontroll cd 11 (10 dager etter sprøytestart) - Videre 1 kontroll til; cd 14 - Uttak cd 18.
 
Kontroll på CD10. Jeg hadde bare 7 dager på menopur. Uttak CD12 :)
 
Last edited:
Kontroll på CD10. Jeg hadde bare 7 dager på menopur. Uttak CD12 :)

Åhhh, det hørtes deilig ut! Da vi holdt på sist hadde jeg vel uttak cd 17 tidligst.. Uttak 3 dager etter siste sprøyte

22 sprøytedager + spray
15 sprøytedager + spray
20 sprøytedager
14 sprøytedager + spray
 
Første forsøk hadde jeg kun 8 dager på menopur, kontroll dag 8 med sprøyter (+CD 2 og 3 før oppstart) og uttak 11 dager etter oppstart med stimulering.

Denne gangen er det lang protokoll. Har så langt hatt UL-kontroll før oppstart, og etter 14 dager med nedregulering. Neste er planlagt stimuleringsdag 8.
 
Åhhh, det hørtes deilig ut! Da vi holdt på sist hadde jeg vel uttak cd 17 tidligst.. Uttak 3 dager etter siste sprøyte

22 sprøytedager + spray
15 sprøytedager + spray
20 sprøytedager
14 sprøytedager + spray
Er det stimuleringsdager du regner her? Stod du på veldig lav dose?
 
Åhhh, det hørtes deilig ut! Da vi holdt på sist hadde jeg vel uttak cd 17 tidligst.. Uttak 3 dager etter siste sprøyte

22 sprøytedager + spray
15 sprøytedager + spray
20 sprøytedager
14 sprøytedager + spray

Ja, det var veldig greit med så få dager. Lav dose og få stimuleringsdager. Ble likevel overstimulert da, så ble 20 dager med blodfortynnende etterpå og har enda ikke fått innsett :p

Håper du slipper like mange stimuleringsdager nå da! Masse lykke til med forsøket :)
 
Første forsøk hadde jeg kontroll på CD 8, uttak på CD 11 (8 dager med sprøyter)

Andre forsøk hadde jeg kontroll på CD 8 og 10, uttak på CD 13 (10 dager med sprøyter)
 
Første forsøk:
Kontroll syklusdag 10, 14, 18 og 22 - Uttak syklusdag 25. 21 dager med Menopur

Andre forsøk:
Kontroll syklusdag 10 - Uttak syklusdag 14. 10 dager med Gonal-f.

Begynte med sprøyter på syklusdag 2 begge forsøkene.
 
Hadde kontroll på dag 10 på sprøyter og uttak på dag 14 denne runden.(lang protokoll)

Andre runde hadde jeg kontroll på dag 10 på sprøyter og uttak på dag 12. (lang protokoll)

Første runde hadde jeg kontroll på dag 8(CD10), 10(CD12) og 14 (CD16) og uttak på dag 17 (CD19) (kort protokoll)
 
Er det stimuleringsdager du regner her? Stod du på veldig lav dose?

Speøytedager ja, så kommer jo 3 dager til før uttak

Lav dose de justerte opp pga høy AMH. Nå smeller de til med 300 IE fra første dag, så litt bekymret for OHSS.
 
Speøytedager ja, så kommer jo 3 dager til før uttak

Lav dose de justerte opp pga høy AMH. Nå smeller de til med 300 IE fra første dag, så litt bekymret for OHSS.
Det var lenge :rolleyes: nedreguleres du i forkant? Hva skal du ta? Jeg ble nå nedregulert med Gonapeptyl (sprøyter) og da har de økt fra 225 Menopur til 300, selv om jeg bare trengte å stimulere i 8 dager sist. Skjønner at du er bekymret for å bli overstimulert. Håper du slipper det og at du slipper å stimulere i over tjue dager :joyful:
 
Det var lenge :rolleyes: nedreguleres du i forkant? Hva skal du ta? Jeg ble nå nedregulert med Gonapeptyl (sprøyter) og da har de økt fra 225 Menopur til 300, selv om jeg bare trengte å stimulere i 8 dager sist. Skjønner at du er bekymret for å bli overstimulert. Håper du slipper det og at du slipper å stimulere i over tjue dager :joyful:

Hadde spray 3 av 4 uttak, men kort protokoll nå.

Skal ta 300 IE menopur + fyramedel denne gangen :) Pleide starte på 112,5/150 maks i 2017.
 
Back
Topp