Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken kommune er der?Arendal er min nærmeste by også
Men bor i nabokommunen
Hihi, tør ikke si hvem jeg er enda, kanskje vi kjenner hverandre siden det er så mange fra Arendal...? Aldersgruppe?
Hvaaa? Nååå ble jeg i alle fall nysgjerrig? Men likt er likt, nå må jo jeg vite hvem du er også Kjenner vi hverandre? Jeg er jo ikke lengst på vei, så da er det ingen nødvendighet å fortelle verden det enda kjenner jegJeg har allerede klart å finne ut hvem du er! Og kjempekoselig at du er gravid og din graviditet er like lukket i min munn som min egen graviditet
Haha, kun EN Millan som har bursdag 13 august på min facebookside Håper det er degJeg har allerede klart å finne ut hvem du er! Og kjempekoselig at du er gravid og din graviditet er like lukket i min munn som min egen graviditet
Haha, kun EN Millan som har bursdag 13 august på min facebookside Håper det er deg
Koselig, kjære deg! Min munn er lukket vetu, GRATULERER!!er nok det men som sagt jeg sier ikke noe til noen og regner ikke med du gjør det heller
Har termin ett par uker etter deg da!
Koselig, kjære deg! Min munn er lukket vetu, GRATULERER!!