Hvilken bunad har du?

Blå nordlandsbunad. :) Den er så fin! Men funker dårlig å amme i den, så hvis jeg skal ha den på i år så må jeg pumpe. Det vil si, først må jeg klare å få den på meg! Har enda 2 kg for mye, så spørs hvor bra det blir å gå. :p
Amming ja! Der sa du noe :'D Blir vel ingen nordlandsbunad i år da. Hehe.
 
Fanabunad :)
 
Blå nordlandsbunad. :) Den er så fin! Men funker dårlig å amme i den, så hvis jeg skal ha den på i år så må jeg pumpe. Det vil si, først må jeg klare å få den på meg! Har enda 2 kg for mye, så spørs hvor bra det blir å gå. :p
Jeg har også den, har ammet i den uten problemer jeg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg har også den, har ammet i den uten problemer jeg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Får jo ikke ammet uten å ta av vesten og opp med skjorten. Det synes jeg blir litt tungvint. Men jeg hadde bunaden på meg på 17 mai, og det gikk bare fint. :) Johann sov seg gjennom de to timene jeg hadde den på. :p
 
Hvordan gjorde du det? Av med vest og opp med skjorte? Bortgjemt på et toalett hvis på offentlig plass? :D Har veldig lyst å bruke bunaden min selv. Er jo fineste bunaden <3 :)
Ja, det er den fineste :) opp med vest og opp med skjirte ja :) ammer der det passer meg jeg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Får jo ikke ammet uten å ta av vesten og opp med skjorten. Det synes jeg blir litt tungvint. Men jeg hadde bunaden på meg på 17 mai, og det gikk bare fint. :) Johann sov seg gjennom de to timene jeg hadde den på. :p
Kneppet opp vesten bare å dro opp skjorten. Null stress for min del.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Fitjarbunad :)
 
Back
Topp