S
* supermeg*
Guest
hvilken synes du er best? begge jeg hadde til storesnuppa har tatt kvelden[:-] Så nå må jeg ha ny... Trenger tips[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: svimsa
Du kan få kjøpe min doble medela for 1000,- [;)]
ORIGINAL: hildemor_84
Medela swing eletrisk punpe...Har ikke brukt den enda,men hørt masse bra om den..koster 1112 kr... gå på alliance apoteket før slutten av desember og meld deg inn i alliance klubben så får du 30% på den[:)] d gjorde jeg[:)]
ORIGINAL: Fleur
Har medela swing, den er elektrisk. Var litt dyr, men verdt det synes jeg da, syntes det ble litt stress med manuell.
ORIGINAL: Fleur
Har medela swing, den er elektrisk. Var litt dyr, men verdt det synes jeg da, syntes det ble litt stress med manuell.
ORIGINAL: GT Sara
Helt klart Medela sin![;)]
ORIGINAL: * supermeg*
Medela swing eletrisk punpe...Har ikke brukt den enda,men hørt masse bra om den..koster 1112 kr... gå på alliance apoteket før slutten av desember og meld deg inn i alliance klubben så får du 30% på den[:)] d gjorde jeg[:)]
men jeg tror jeg er medlem der... hehe, mener det var der jeg en gang fikk noe greier... ellers hadde jo det vært ganske så smart.
D var jo dumt...meld inn mannen eller ei venninne eller noe da... ganske mange penger å spare[;)]