hvilken brystpumpe anbefaler du?

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
hvilken synes du er best? begge jeg hadde til storesnuppa har tatt kvelden[:-] Så nå må jeg ha ny... Trenger tips[:D]

Brukte avent sist gang! (manuell) Mens denne gangen har jeg fått låne eletrisk avent pumpe av en veninne[:)] Syns den virker god!

Har medela swing, den er elektrisk. Var litt dyr, men verdt det synes jeg da, syntes det ble litt stress med manuell.

ORIGINAL: Fleur

Har medela swing, den er elektrisk. Var litt dyr, men verdt det synes jeg da, syntes det ble litt stress med manuell.

Enig!!  Men den koster ikke så mye mer enn 1200...

hadde avent manuell og medela eletrisk sist forresten... hatet den manuelle... og synes den medelaen bråket sånn. Er det noen andre kanskje?

Helt klart Medela sin![;)]

ORIGINAL: svimsa

Du kan få kjøpe min doble medela for 1000,- [;)]

hehe, jeg er litt sær... klarer ikke kjøpe sånt brukt[&o] sorry.. hehe

Jeg hadde avent manuell og anbefaler den ikke[:@]

ORIGINAL: hildemor_84

Medela swing eletrisk punpe...Har ikke brukt den enda,men hørt masse bra om den..koster 1112 kr... gå på alliance apoteket før slutten av desember og meld deg inn i alliance klubben så får du 30% på den[:)] d gjorde jeg[:)]

men jeg tror jeg er medlem der... hehe, mener det var der jeg en gang fikk noe greier... ellers hadde jo det vært ganske så smart.

Har Avent sin manuelle, hatet den i begynnelsen, men nå er jeg kjempefornøyd! [:)] Har prøvd Medela sin elektriske, mer avslappende, men det gikk saaaakte i forhold. Med Aventen får jeg på en ok dag ut 200 ml på 10 min, mens jeg brukte sikkert 30 min på samme med Medelaen..

Jeg har en dobbeltpumpe elektrisk som heter lactaline. Fikk den anbefalt fra ullevål.

kjøpte min brukt... men hadde en medela håndpumpe fra før og alle delene på denne går rett på den elektriske... har nå dobbelt opp med de viktigste delene[:)] (men jeg bruker kun mine deler på den elektiske delen enda... må koke det andre endel ganger til føler jeg[8D])

jeg har prøvd litt forskjellig, men liker medela swing best. har kun pumpet til lillegutt, så har jo fått lit erfaring etter 7mndr[:D] swingen er relativt stillegående og

ORIGINAL: GT Sara

Helt klart Medela sin![;)]

ORIGINAL: * supermeg*

Medela swing eletrisk punpe...Har ikke brukt den enda,men hørt masse bra om den..koster 1112 kr... gå på alliance apoteket før slutten av desember og meld deg inn i alliance klubben så får du 30% på den[:)] d gjorde jeg[:)]

men jeg tror jeg er medlem der... hehe, mener det var der jeg en gang fikk noe greier... ellers hadde jo det vært ganske så smart.

D var jo dumt...meld inn mannen eller ei venninne eller noe da... ganske mange penger å spare[;)]

Er jo ett tilbud for de som er medlem av allianceapotek det der da! Så trenger ikke melde inn noen andre, du får 30% så lenge du er medlem der, eller vil bli medlem der![:)]

hvordan skal du bruke pumpen da?
bare som tillegg til amming, eller skal du "full-pumpe"?
skal du sistnevnte, anbefaler jeg det virkelig å kjøpe en dobbelpumpe!
da kan du pumpe begge sider samtidig, og det øker produksjonen samtidig som det jo går raskere..
og det merket jeg brukte, kunne man leie, for å kjøpe de delene man hadde mot kroppen ved siden av..
tror det var det merket som beggyner på m som de andre her prater om..

Back
Topp