Hvilken brus liker du best? *tidsfordriv*

vesla87

Gift med forumet
Bare lurer egentlig[8D]

Hihi. Lite å gjøre på du. [8D]
Pepsi Max som er favoritten her.

Jupp, sånn er det når man sitter med tåa i grønnsåpe vann og sambo har tatt over tv'n [8D] Pepsi Max her også [;)]

bare svarer jeg.. hehe[:D]

TabXtra er min favoritt [:D]

pepsi max....=)

Hvis Farris Bris går under kategorien brus så er det min favoritt...hvis ikke må jeg si at det er trollbrus...men det tror jeg ikke produseres lengre :(

liker egentlig best mosell og rødbrus, men det blir mest pepsi max [:)]

ORIGINAL: Iwanna

Hvis Farris Bris går under kategorien brus så er det min favoritt...hvis ikke må jeg si at det er trollbrus...men det tror jeg ikke produseres lengre :(

Ååå, jeg likte så godt den med mango/papaya smak eller noe i den duren, den som bare plutselig forsvant!

Ellers så må jeg vel innrømme at jeg er fan av både 7up og Urge [8D] Har ikke drukket brus da, siden jeg fødte i April [:D]

Drikker ikke brus, kun vann og kaffe.[:D]

Mozell er godt[:)]

Jeg drikker Cola. Ingen lettprodukter får engang passere mine lepper! [8D]

Mozell light.. mmm

Men drikker ikke så mye brus lenger.. og da blir det helst fanta siden det er sambo sin favoritt..

Cola som er favoritten[:D]
Men sjeldent det blir drukket noe brus nå, kanskje et lite glass en lørdag i blandt etter at snuppa har lagt seg. 

Fanta :) Nam nam :D

Annet: Siden vi ikke får den utenlandske fantaen her i Norge..(myye bedre smak på den), så er det faktisk Love-brus som er best [:)]

ORIGINAL: IreneL

Annet: Siden vi ikke får den utenlandske fantaen her i Norge..(myye bedre smak på den), så er det faktisk Love-brus som er best [:)]

Hva er det ?

Krysset annet..Cola Zero er favoritten her.[:)]

Love brus er gul brus som smaker pasjonsfrukt. (mener jeg)
Den med leppene på baki der:

for ikke å snakke om rosa panter-brus... de er såå godt!

liker eplemost best eg.

Back
Topp