Hvilken brus drikker du?

Ikke lett, det er ikke godt

Og ikke "cola-brus", ellers det meste.

Liker best appelsin eller sitron, solo er bedre enn fanta og sprite definitivt bedre enn seven up. Til kake gjerne Oscar sylte ananas, pære er også grei og villa/champagnebrus. Egentlig ganske tilpasningsdyktig. Så lenge jeg slipper cola og light

Drikker ikke brus "fast" og har heller ikke en "fast brus". Drikker litt rødbrus i jula, cola til pizza fra bringeren for det har gjerne gubben men det er jo ikke ofte. Ellers er det litt forskjellig, er velg gjerne i bursdag el. Men er det Pepsi (Max) så takker jeg nei :spy:

Drikker ikke brus. Æææææsj :P Men OM det er eneste alternativet der jeg er så foretrekker jeg champagnebrus/sitronbrus :)

Hvis jeg kjøper meg brus: ekte rød coca cola mmmmmm. Tidligere anonyme colaholiker. Med tilbakefall en gang i mnd.

Jeg liker ingen sukkerfrie bruser, og synes Fanta smaker dau :p Helt flat uten kullsyre, så her er solo favoritten etter cola. I tillegg har jeg traumatiske minner av Fanta exotic...:rolleyes:

Blandevann du har brukt Fanta Exptic til? Hehehe

Vi har soda stream-maskin, så det går mest i vann med kullsyre. Av kullsyrevann med smak så går det mest i sukkerfri bringebærsmak, smaker litt julebrus eller tom og jerry-brus [emoji4]

Vi har soda stream-maskin, så det går mest i vann med kullsyre. Av kullsyrevann med smak så går det mest i sukkerfri bringebærsmak, smaker litt julebrus eller tom og jerry-brus [emoji4]
Kjøpte en sånn til typen, ikke fått testa selv, men har håp om at det skal redusere pepsi max-avhengigheta hans. Dyrt å drikke så mye brus jo!

Kjøpte en sånn til typen, ikke fått testa selv, men har håp om at det skal redusere pepsi max-avhengigheta hans. Dyrt å drikke så mye brus jo!
Colabrus er horribelt på sodastreamen [emoji23] den smaken anbefales ikke

Colabrus er horribelt på sodastreamen [emoji23] den smaken anbefales ikke
Heldigvis masse smaker å velge mellom. Typen liker vistnok colasmaken. Men da skrur jeg ned mine egne forventninger rundt den smaken.

Avhengig av pepsi max gitt.. må ha halvliteren min på morgenen.. Vet jeg burde venne meg av..meeeen...

Stort sett cola, hvilket jeg ikke kan ha nå som jeg har fått svangerskapsdiabetes :'( savnet er stort!

Cola zero, men drikker ikke brus hver dag :)

Back
Topp