Hvilken brus drikker du?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Til vanlig drikker jeg kun cola, i helgene vel og merke. Kjøper stortsett aldri noe annet. Men nå når mørketiden er over og sola er tilbake sammen med perfekte skiforhold så får jeg så lyst på solo :p Hm kan det være påvirkning av reklame og oppvekst, der solo var påskebrusen :p

Har andre brusdrikkende et fast merke, eller er det litt alt mulig?

Cola innimellom, men som regel cola zero utenom helgene. Dog tåler jeg det ikke i store mengder (blir oppblåst og ekkel), så må begrenses.

Drikker sjelden brus, det er ikke noe vi pleier å kjøpe til helger osv. Men når vi først kjøper brus, går jeg for eventyrbrus, villa, mozelle, eller urge.

Går mest i cola. Men drikker vel det meste utenom fanta ( synes den har blitt så sur).
Og selvfølgelig ikke lett brus siden jeg ikke tåler aspertam

Coca Cola :)
Den må gjerne ha vært i fryseren et par timer slik at den blir litt slush :D
Ellers er jeg veldig glad i julemust/påskemust, men den finnes bare rundt jul og påske, og bare i Sverige ;)

Cola (både Coca Cola og first price, m en ikke pepsi...), fanta/solo/appelsinbrus, ingefærøl, red bull/andre energisrikker og Hamar julebrus så lenge jeg får tak på det.

Drikker altså mye forskjellig, og syns det meste er ok. Men takler ikke aspartam og stevia smaken i lett brus.
Prøver selvsagt å ikke drikke så mye brus også...

Vi drikker ikke lett-brus, men ellers går det meste ned. :P
Fast med Cola til taco på fredagen, også kjøper vi som regel Mozell eller Urge på lørdag. :)

Cola zero litt for ofte.
Drikker gjerne villa og mozelle også da

Coca Cola :)
Den må gjerne ha vært i fryseren et par timer slik at den blir litt slush :D
Ellers er jeg veldig glad i julemust/påskemust, men den finnes bare rundt jul og påske, og bare i Sverige ;)
Så vi kunne sendt deg brusen som ingen her ville ha [emoji23]
Mannen kjøpte nemlig julmust (var jo så billig), men den sto så lenge at den ble dårlig [emoji85]

Så vi kunne sendt deg brusen som ingen her ville ha [emoji23]
Mannen kjøpte nemlig julmust (var jo så billig), men den sto så lenge at den ble dårlig [emoji85]
Hahah ;)
Den er jo såååå god! :D

Var helt avhengig av cola i mange, mange år. Sluttet med det i fjor februar.
Men kan nå ta et glass innimellom og da må det være cola. Men det smaker ikke det samme lenger.

Drikker sjelden brus. Men enig i at Solo er deilig på tur. Ellers blir det Mozell eller villa farris

Jeg liker ingen sukkerfrie bruser, og synes Fanta smaker dau :p Helt flat uten kullsyre, så her er solo favoritten etter cola. I tillegg har jeg traumatiske minner av Fanta exotic...:rolleyes:

Back
Topp