Hvilken bok leser du nå?

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Jeg kjøpte to nye bøker på halvpris av mammut her om dagen, og leser nå:

Nytt liv I East End (Call the Midwives) av Jennifer Worth.
- handler om jordmødre i Londons East End på 1950-tallet. Veldig passende tema :D

Skjulte feil og mangler av Elsebeth Egholm
- dansk krim

"Flaskeposten" av Jussi Adler Olsen og "Unnfangelse, Svangerskap og fødsel"

"Det er noen på loftet" Dorette Johnson og Jim Hendersom - Skummel fra virkeligheten :D
Ellers går det mest i pensumbøker :(

Fifty shades.. *fnis* :P

Leser fifth shades serien for andre gang☺ samt skolebøker!

Akkurat lest ferdig "Tysteren" av Jan Erik Fjell! :)
Nå har jeg veldig lyst til å kjøpe den nye boken til Camilla Läckberg. :D

Jeg kjøpte to nye bøker på halvpris av mammut her om dagen, og leser nå:

Nytt liv I East End (Call the Midwives) av Jennifer Worth.
- handler om jordmødre i Londons East End på 1950-tallet. Veldig passende tema :D

Skjulte feil og mangler av Elsebeth Egholm
- dansk krim

Oh, stilig med boka call the midwives! Jeg så serien på netflix for en stund siden, og elsket den, fikk et aldri så lite britisk kick av å se den, så endte opp med å se alt av britiske serier fra litt tilbake i tida. Anbefaler virkelig serien om du liker boka :)

Jeg leser en bok jeg ikke helt husker navnet på, røska med meg noe krim fra bokhandleren en dag jeg var på shopping, og har ikke helt latt meg sluke av boka jeg starta på :p

Oh, stilig med boka call the midwives! Jeg så serien på netflix for en stund siden, og elsket den, fikk et aldri så lite britisk kick av å se den, så endte opp med å se alt av britiske serier fra litt tilbake i tida. Anbefaler virkelig serien om du liker boka :)

Jeg leser en bok jeg ikke helt husker navnet på, røska med meg noe krim fra bokhandleren en dag jeg var på shopping, og har ikke helt latt meg sluke av boka jeg starta på :p
Har sett de tre første sesongene av Call the Midwife. Utrolig koselig serie ja :D

Back
Topp