Hvilken bleietype skal jeg velge? :-)

Bruker libero her på storebror og skal bruke de på lillesøster også, ville kjøpt en pakke med str 1 og to pakker med str 2, ikke alle passer nr 1, men greit å ha en pakke på lur :)

Jeg har kjøpt inn en pakke str 1 libero og 1 pk str 1 pampers. Kun pga jeg vet ikke hva han tåler, og da har jeg begge i hus om det er super stress de første dagene.

Førstemann tålte ikke en av disse bleiene, husker ikke i farta, trur kanskje det var pampers hun ikke tålte i str 1. (usiker)

så brukte hun det merke hun tålte i str 2, og på str 3 gik vi over til rema 1000 på dagen, og pampers på natta (selv om rema sikkert hadde holdt) brukte litt up and go, men det var lite.

Jeg har kjøpt inn en pakke str 1 libero og 1 pk str 1 pampers. Kun pga jeg vet ikke hva han tåler, og da har jeg begge i hus om det er super stress de første dagene.

Førstemann tålte ikke en av disse bleiene, husker ikke i farta, trur kanskje det var pampers hun ikke tålte i str 1. (usiker)

så brukte hun det merke hun tålte i str 2, og på str 3 gik vi over til rema 1000 på dagen, og pampers på natta (selv om rema sikkert hadde holdt) brukte litt up and go, men det var lite.
Sikkert Pampers ho ikke tålte siden de inneholder oljer

Sniker fra oktober, vi foretrekker Libero sine Newborn :-) Lille er 3 uker i dag, og vi bruker str.1. Har prøvd Touch også, men jeg syntes de borrelås festene er utrolig dårlige. Rema sine er store og vanskelig å stramme, hvertfall på den lille karen min :-) Men prøv dere fram, det er mitt tips.

Jeg har kjøpt Libero :) også får jeg kjøpe annet om hun ikke skulle tåle de, men store søster tålte de best når hun var nyfødt :)

Libero passet best til frøkna mi sist gang. Hun pa fort på seg og var en litt rund baby, så følte libero satt best på :)

Back
Topp