Hvilken bleiestr?

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hvilke bleiestr bruker deres nå?

Syns Libero comfort 3 er blitt så trang, så nå har vi gått opp til Libero Comfort 4.

Hun fyller 5 mnd på fredag.

Hvilke bleiestr bruker deres nå?

Syns Libero comfort 3 er blitt så trang, så nå har vi gått opp til Libero Comfort 4.

Hun fyller 5 mnd på fredag.
Vi har brukt rema1000 Str 4 men prøver litt libero Str 4 . Ser ut som vi trenger libero 5 men nå må vi bruke dem vi har kjøpt :P

Pampers dry 4 på natta, og 3 på dagen :) var på -50% pga innpakningen så bruker de opp, så blir det vel opp til activ 4 eller no... Vet ikke helt hva alle heter :P synes det er så mange alternativer og jeg vil bare ha noe som holder på tisset og sitter fint på :P

Vi bruker nr 4 nå. Libero sine. Bruker UP and go også, men altid den vanlige på natten :)

Hvordan er d med up and go? Syns du den sitter godt?
Nja. Et gubben som helst vil ha de. Brukte de mye på de eldste, men de var også litt større da . Sitter den skjevt så går d igjennom. (Skjedd et par ganger). Men passer på at han ikke går med skikkelig tisset for lenge. Men blir nok mer fornøyd om 1-2 mnd :p

De fleste bruker 4 ser det ut som. Vi bruker fortsatt Libero 3, men har vurdert å bytte snart ja. Hun veier nok litt over 7 kg nå, blir 5 mnd på søndag.

REMA 3er her. Brukt lenge og bruker de nok en stund til. 4,5 mnd men ikke passert 7 kg enda.

3,5 måned og har akkurat nå på søndag startet med libero str 4 :-P da det plutselig ble masse uhell igjennom str 3 hver dag siden onsdag (men var på hyttetur så måtte bruke det jeg hadde) har visst en stor gutt :-) var 7,5 kg på 3 mnd kontrollen :-P

Vi bruker Libero nr 3 enda. Hun veier litt over 6 kg og ble 6 måneder 25.juli.

Jeg er spent på str hennes altså. Får sjekka lengden igjen på torsdag. Spennende :)

Vi bruker libero/pampers str 2 enda, prøvde str 3 her om dagen pga str 2 begynner å bli litt korte i lengden, men hun svømte i bredden i de enda.. Hadde ikke passert 5 kg enda på 4mnd kontrollen da..

Vi bruker libero/pampers str 2 enda, prøvde str 3 her om dagen pga str 2 begynner å bli litt korte i lengden, men hun svømte i bredden i de enda.. Hadde ikke passert 5 kg enda på 4mnd kontrollen da..
Så liten hun er :) er hun lang også eller kort? :)

Så mange som bruker libero, det har jeg aldri kunne bruke til mine to. Begge guttene har blitt våte etter kort tid i disse, og har flere venninner med samme erfaring. De har kunne bruke dem til jenter, men ikke gutter. Noen her med samme erfaring? her brukes pampers str 3.

Så liten hun er :) er hun lang også eller kort? :)
Hehe, ja er ikke store jenta. Lengden er mer normal, men blir ikke noe basketballspiller av henne ;) Følger 15 percentilen på lengde og ligger like under 3 percentilen på vekt. Hun var 57,5 cm ved 3 måneder så er vel rundt 60 cm nå. :)

Hehe, ja er ikke store jenta. Lengden er mer normal, men blir ikke noe basketballspiller av henne ;) Følger 15 percentilen på lengde og ligger like under 3 percentilen på vekt. Hun var 57,5 cm ved 3 måneder så er vel rundt 60 cm nå. :)
Du får no brukt klærne litt lengre :p bleier er jo billigere jo mindre de er så har jo en fordel :P

Back
Topp