Hvilken bleiestørrelse bruker barna nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Både 1 og 2 :) Tar på 1 når vi bare er hjemme, men kommer ikke til å kjøpe mer av den størrelsen når det er brukt opp ;)

2. Brukte de fra dag en. Var de vi fikk på sykehuset og fungerte fint. Brukte 1 noen ganger men synes de virket så stramme rundt lårene/lysken.

Bruker 1 enda! Men libero sine er nå akkurat og pampers kan jeg bruke litt til.. Fikk jo så mye i gratispakker å sånn lillegutt er 4 uker:)

Bruker 2, men vurderer snart 3... Har en "liten" tjukkas nemlig:D:D

Bruker Libero nr 1. Men når den pakken vi har er tom går vi over til nr 2. Han er 4 uker idag.

Bruker nr 2, brukt en stund. Nr 1 ble så korte og litt for stramme rundt lårene. Hadde noen nestenulykker med lekkasje helt i starten. Men nå går det helt fint.

5 uker og bruker 1. Vurdere å prøve 2 når pakkene er brukt opp

Jeg hadde akkurat gått over til 3, men i dag kom pappaen hjem fra butikken med 5 pakker i str 2...:rolleyes: De passer for så vidt akkurat ennå, så kanskje jeg skal være hyggelig med ham og bruke 2 en uke til.

Byttet til str 2 når hun var 5 uker. 8 uker nå og str 2 passer bra enda. Har to pakker med Remableier i str 2 også, de er større i livet virker det som, for de er alt for store.

Libreo nr 1, men burde kanskje gå over til nr 2 snart :p bruke de vi har først, mini er 4 uker i dag :D

Back
Topp