Hvilken bilstol

Diddij

Forumet er livet
anbefaler du/dere?
Vi skal kjøpe ny stol til babyen, men aner egentlig ikke hvilken stol.
Hadde tenkt på Be safe izi sleep, men etter å ha sett alle kommentarene i en tidligere tråd ble jeg litt i tvil.

Så, hva vil du anbefale, og hvorfor??

Maxi Cosi med base anbefaler jeg. Veldig lett sete og meeeeget praktisk med base.

ORIGINAL: leonorasmamma

Maxi Cosi med base anbefaler jeg. Veldig lett sete og meeeeget praktisk med base.

Nå har jeg ikke lest den andre tråden, så vet ikke helt hva de sa om BeSafe Izi Sleep. Vi hadde den til gutta her, og den var veldig god når den var i bilen. Men vi tok den sjelden ut, for den var blytung selv uten unge, og med unge oppi klarte jeg knapt å bære den.

Skulle vi valgt igjen, ville vi valgt en fra Maxi Cosi, de skal være veldig bra etter det jeg har skjønt. [:)]

Acta graco med base, super fornøyd!

Takker for svar jenter[;)]

Maxi Cosi -veldig god stol, og lett å bære [;)]

Hvilken maxi cosi? Er jo flere forskjellige...[&:]

Maxi Cosi Cabriofix. Det er den sikreste babystolen på markedet, den kan brukes med og uten base, med og uten IsoFix, og den er enkel å bruke. Kan festes på flere vognunderstell. 

ORIGINAL: Siljepus

Vi har acta graco, og er veldig fornøyd med denne. Den er også mye billigere enn maxi cosi, selv om jeg ikke syns pris skal være avgjørende i valg av bilstol, men for 1,5 år siden var den i alle fall best i test, både med og uten base!!

Jeg får fortsatt min gutt på nesten 17 mnd oppi den, han bruker den ikke til daglig, men har brukt den litt i besteforeldrebilene..

Det stemmer nok ikke. Selv om Acta Graco vant den aktuelle testen du så på, har den fortsatt ikke vært i nærheten av poengsummen til MC. Den er også mye større og basen er mye større. Den scorer også bedre uten base enn med, faktisk. [;)] Har aldri sett AG som testvinner.. Den er sikker nok, da. Bare for å ha det på det rene. [;)]

Tusen takk jenter[;)]
Valget ble litt enklere[:)]

Back
Topp