hvilken bilstol....????

BabyBell_06

Betatt av forumet
lurer bare på om noen har noen gode råd om hvilken bilstol til babyen som er bra og hva som er lurt å ha.... har så lite peiling....
var her inne jeg fikk hjelp til å finne hvilken barnevogn, så kanskje dere kan hjelpe meg med dette oxo....? [:D]

har lest litt om den izi sleep..... noen som vet noe om denne....? er dette et bra valg til første året....?

ok takker.... men noen som har noe for og imot meninger om feks d at man kan bære med seg babyen i stolen inn og sånne ting....? ellers noe som er kjekt å tenke på med disse stolene...? er d andre stoler som er lik denne....? som man kan bære med seg inn....?

Jeg skal bruke maxi cosi første tiden + at jeg skal leie en boxette den første måneden i hvert fall. Ang vogn så valgte vi kombi, men som tidligere nevnt her er det veldig individuelt tror jeg.

Har kjøpt izi sleep. Den er ganske tung, ja, men den passer på et vognunderstell jeg har, og jeg falt litt for at du kan legge nedryggen når det ikke står i bilen. Av erfaring vet jeg at det av og til blir slik at du bare tar med setet når en er på småbesøk. Da kan jo også babyen ligge å sove hvis jeg skal en tur på butikken. I tillegg e setet litt større enn mange andre, slik at du kan bruke det lenger.

Vi har Acta Graco bilbarnestol med base, er fornøyd med den, men det kan være lurt å være oppmerksom på at den tar litt stor plass i bilen. I hvertfall hvis man har ganske lange ben selv, slik at forsetene står langt tilbake i bilen, da passer den ikke i alle biler. Vi kjøpte bilstolen, og fant ut at den gikk jo bare på tvers i baksetet... Hadde vel litt planer om å bytte bil uansett, så det ordnet seg det, vi hadde stolen med rundt i bilforretningene og prøvde... Men stolen er grei, den, enkel å ta ut og inn av bilen osv. Jeg bar barnet endel i den i begynnelsen, nå er snuppa imidlertid over 9 kilo og da blir det TUNGT uansett om stolen er ganske lett...

ORIGINAL: MajaB

Et pluss til med Recaro er at dette er noe de fleste mannfolk som har peil på bil faktisk er villige til å betale for, bare pga av navnet. Så den er lett å selge videre etter bruk...

Mannen min skulle ha Recaro-sete!!! Men valget vårt falt tilslutt på Acta Gracco. Setet er nytt på markedet, kommer i slutten av mnd, og fungerer som sete 1 og 2.

Back
Topp