Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Britax babysafe 3 og cybex cloud z kan hvertfall roteres i basenFor en jungel! Jeg lurte på om det finnes babybilstol som kan roteres i basen, men som man fortsatt kan ta med seg ut av bilen jeg. Finner ikke helt ut av det...

MaxiCosi Pebble 360 kan roteres, og der kan man bruke samme base til neste bilstol MaxiCosi Pearl 360.For en jungel! Jeg lurte på om det finnes babybilstol som kan roteres i basen, men som man fortsatt kan ta med seg ut av bilen jeg. Finner ikke helt ut av det...
For en jungel! Jeg lurte på om det finnes babybilstol som kan roteres i basen, men som man fortsatt kan ta med seg ut av bilen jeg. Finner ikke helt ut av det...
Ikke dumt i det hele tatt. Jeg fikk dette svaret da jeg spurte om bilstol lengre ned.Kanskje dumt spørsmål.. men hvordan finner man ut rett helling på setet til vår bil?
Vi har en gammel caravelle (99model) så finner ikke noe info om dette på nett.
må også si at vi har planer om å kjøpe nyere bil, jeg må bare få tatt sertifikat først