hvilken bilstol

nancy drew

Forumet er livet
velger man når ungen er ferdig å sitte "feil" vei? ser på tester at disse med bøyle over fanget kommer bra ut, men føler meg litt skeptisk... og når blir en unge 15kg? når ca alder er det de beltestolene er regnet for???
De stolene som står bakovervendt kommer jo ikke bra ut framovervendt er det ikke så?

og jada jeg VET at unger skal sitte feil vei til de går av med pensjon og ja min 2 åring sitter feil vei... bare ser på hva som finnes av alternativ der ute...

Vi har kjøpt Cybex SolutionX, skal visst være det beste setet, og det er jo så stilig[:D]

Han var vel 15 kg når han var 3 år ca. Det regnes ut på vekt, ikke alder. Men de fleste er vel rundt 3 år når de er 15 kg pluss/minus?

De med bøylene vet jeg ikke helt hva jeg synes om egentlig[8|] har ikke sett så godt på testene av de.

Vi kjøpte Britax Kidfix (selges også Rømer og Volvo).
Det er den beltestolen som har kommet best ut i test, men enda viktigere, så passet den bra i vår bil, og gutten vår satt bra i den

http://forbrukerportalen.no/filearchive/forskolealderstoler_2007-2009.pdf

Gutten vår var 15 kg en gang mellom 1,5 og 2 år.

Beltestoler er beregnet til når de slutter å sitte bakovervendt.
Vi fulgte anbefalingene til Trygg Trafikk, så gutten vår begynte å bruke den når han var 4 år.

Back
Topp