Hvilken bilstol skal dere ha?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Å evt hvilken base?

Vi skal ha maxicosi cabriofix med two way fix base :) ikke helt bestemt fargen enda :)

Hvis vi kjøper Stokke vogn så blir der Stokke besafe izi go bilstol, så vi kan koble den på understellet.:) tilhørende base.
Dyrt...:confused:

Trolig maxi cosi, men sikler på cybex sin stol som kan legges ned i liggestilling når den ikke står i bil (tilfelle småen sovner i bilen). Begge to fungerer heldigvis med stokkevogna jeg sikler på... :p

Maxi cosi cabriofix er kjøpt inn:)

Har kjøp akta graco (sånn "handlekurv") med beltebase. Fikk tak i brukt ganske billig. :-) blir denne en slik plugg som broren så har vi ikke den så lenge før det blir trangt i den :-P

Vi har MaxiCosi Cabriofix etter datteren vår, så da blir det den nå også :) Skulle vi kjøpt nytt hadde vi valgt et med 5punktssele!

besafe izi go. Endte opp med denne siden vi kjøpte den på tilbud og vi har isofix i bilen min.

Besafe izi go, lillegutt på 13 mnd sitter i det ennå, men han skal få nytt sete når babyen kommer :)

Hvis vi kjøper Stokke vogn så blir der Stokke besafe izi go bilstol, så vi kan koble den på understellet.:) tilhørende base.
Dyrt...:confused:
Kjøp heller adapter, koster 3-400,- og festes på en-to-tre! Kjøpte vanlig izi Go og adapter, 2500,-:)

Jeg har cybex s3 med base etter storebror, han har akkurat vokst ut av den nå faktisk :-) en utrolig god stol som man ikke trenger å knote med for å justere ryggen etterhvert som de vokser ^^

Back
Topp