Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det så jeg, litt merkelig at ikke maxi cosi var med i det hele tatt...det som har kommet så godt ut så lenge nå...Det var forresten eit utdrag frå bilstoltest i siste foreldre & barn![]()
Ja det så jeg, litt merkelig at ikke maxi cosi var med i det hele tatt...det som har kommet så godt ut så lenge nå...
Jeg ser aldri på risiko for feilbruk, og synes det er synd at til dels veldig gode seter får dårlig score på grunn av dette. En annen ting er når kombiseter får dårlig score pga hvordan de gjør det i forovervendt kollisjon, når de plassert bakovervendt gjør det veldig bra.. Jeg har kombisete til minsten nå, men kommer ikke til å bruke det fremovervendt fordet.Prøvte å finne ut noke om det no, men det var ikkje lett. Dette var det eineste "fornuftige" eg fant http://www.forbrukerradet.no/annet/tester-og-kjøpetips/produkter/5.de-beste-barnesete-merkene
Dei er vell fortsatt eitt av få seter som fortsatt har 3-punktssele, kanskje det er noke der? Den siste testen der maxi cosi kom veldig godt ut var i 2007 ser det ut som.
Eg skulle ønske at "risiko for feilbruk" ikkje var med i den endelige poengsummen. Det er jo greit å teste det også, men eg vil veta kor sikkert sete er når eg monterer det rett. Så det er viktig å lese om setene i testen også, og ikkje bare sjå på poengsummen.
Jeg ser aldri på risiko for feilbruk, og synes det er synd at til dels veldig gode seter får dårlig score på grunn av dette. En annen ting er når kombiseter får dårlig score pga hvordan de gjør det i forovervendt kollisjon, når de plassert bakovervendt gjør det veldig bra.. Jeg har kombisete til minsten nå, men kommer ikke til å bruke det fremovervendt fordet.