Hvilken bilstol har du?

LilleAnette

Forelsket i forumet
Er bare nysgjerrig. Skal ut å kjøpe bilstol når engangstønaden kommer, og er veldig nysgjerrig på hvilket merke som selger best egentlig. :p Og hvorfor folk velger akkurat den bilstolen. :)

Kan si at vi vurderer en Maxi-Cosi, men usikker på om vi vil ha Cabriofix eller Pebble. Men vi skal ha med base som kan brukes på både bilbelte og Isofix. Eneste bilstolen som har base som er tilpasset sånn at vi kan bruk den på både bilbelte og isofix, så blir mest sannsynelig det. :)

JEg har kjøpt macicosi cardiofix denne gangen, håper vi blir fornøyd:) er med base og basen kan festet med belte og isofix:) med de to andre hadde vi actagracco med base. Veldig tungt og klumpete, så håper jeg blir mer fornøy nå:)

Vi kjøpte Maxi Cosi Cabriofix :) Liker nyfødtinnlegget i den, slipper å knekke babyen i to for å få den oppi :P

Hmm, jeg vet bare det er en Acta Craco jeg med base :P

Kjøpte den for 700 kr av et vennepar. den er 1 år gammel bare.

Etter den så har vi Britax stolen som storeøster bruker nå, hun skal nok over i en annen når minste skal bruke den.

Hadde en Graco når snuppa ble født å, men en veldig gammel en. denne vi har kjøpt nå er mye større/breiere?

Er bare nysgjerrig. Skal ut å kjøpe bilstol når engangstønaden kommer, og er veldig nysgjerrig på hvilket merke som selger best egentlig. :p Og hvorfor folk velger akkurat den bilstolen. :)

Kan si at vi vurderer en Maxi-Cosi, men usikker på om vi vil ha Cabriofix eller Pebble. Men vi skal ha med base som kan brukes på både bilbelte og Isofix. Eneste bilstolen som har base som er tilpasset sånn at vi kan bruk den på både bilbelte og isofix, så blir mest sannsynelig det. :)
Hva er egentlig forskjellen på pebble og cabriofix? :)

Hva er egentlig forskjellen på pebble og cabriofix? :)
Satt å leste om dette for ikke så lenge siden, men nå finner jeg jo selvfølgelig ikke den siden jeg leste det på. :( Men skal lete litt til. Men man ser jo fort prisforskjellen på de to da. :p

Ah, smart :) Tror jeg har gjort rett valg for oss :)
Sitter å vurderer pebble fordi den er godkjent for å fly med og jeg syns den ser litt penere ut enn cabriofix. :p Men får se hva vi ender opp med. :)

Takk for at du minner meg på at jeg må gå ned i kjelleren for å se! Haha :P Her skal vi bruke den som storesøster brukte, har ikke peiling på hvilken stol det er. Håper bare den er godkjent osv :D

Maxicosi cabriofix med base :)

Vi har en acta graco stol vi brukte til snuppa. Kanskje litt stor og klumpete, men om denne babyen er like stor og vokser like fort som henne må vi nesten ha en så stor stol.
Ble for for lang for graco stolen til og med :)

Var gira på å kjøpe maxi cosi cabriofix, men ombestemte oss når vi så at den bare har 3-punktsbelte for barnet (vi har maxi cosi mobi for storesøster og er veldig fornøyd).

Så da ble det BeSafe izi sleep siden den var på salg og vi ikke kommer til å løfte den inn og ut av bilen (maxi cosi setene for spebarn er virkelig mye lettere enn de andre vi kjente på, så for de som tar inn og ut av bilen ofte er nok det et stort salgspluss).

Var gira på å kjøpe maxi cosi cabriofix, men ombestemte oss når vi så at den bare har 3-punktsbelte for barnet (vi har maxi cosi mobi for storesøster og er veldig fornøyd).

Så da ble det BeSafe izi sleep siden den var på salg og vi ikke kommer til å løfte den inn og ut av bilen (maxi cosi setene for spebarn er virkelig mye lettere enn de andre vi kjente på, så for de som tar inn og ut av bilen ofte er nok det et stort salgspluss).

Tre punkt sele? På et nyfødt sete?

Back
Topp