Hvilken bilstol har dere?

dj73

Blir kjent med forumet
Vi har leid sikkerhetsnett fram til nå..Men skal  nå kjøpe en baby bilstol.Skal kjøre på ferie i sommer..(Det blir forresten ikke lov med sikkerhetsnett fra 1.juli fikk jeg opplyst..)Stol er vel sikrest også da..Men til spørsmålet: Hvilken bilstol har dere? Fornøyd?

Vurderer Maxi Cosi eller Akta Graco ...Hvilken kan man bruke lengst mon tro?Bryr meg ikke så mye om dette med base og at det kan settes på en vogn..Har ikke tenkt å kjøpe flere vogner..Har så det holder..

Vi har Maxi Cosi Cabrio og er kjempefornøyd med den. Benjamin elsker å sitte i den også, blir sur når vi tar ham ut av den [8D]

Blir det forbudt med sikkerhetsnett fra 1. juli???
Jeg ble anbefalt bagnett på sykehuset og har brukt det (Simo kombi bagnett) hele tiden..
Har en Maxi Cosi Citi stående som jeg har tenkt å begynne med etter hvert.

maxi cosi her også...veldig fornøyd...den er fra 0-13 kilo...

ORIGINAL: stavanger83

maxi cosi her også,å det har mette-marit også så jeg i se og hør...hehe!!

ja da er den vel bra....

Maxi cosi, og stor fornøyd.

Vi har og MAxi cosi cabrio... Er veldig fornøyd med det, og ikke noe problem å få småen til å sitte i det.. Så anbefaler det på det sterkeste..

ORIGINAL: Mira23

graco med base her.. kjempe fornøyd!!!
signerer denne, super fornøyd vi å,,

Har graco....super fornøyd.. Ikke brukt basen enda, og enda lettere blir det da!!
Den er lett og fin å få ut og inn av bilen...og det å bære med seg!!

Hun ser ut som en dukke....hihi!!

Graco her også. Har base, og synes det er kjempe bra, nettopp for å slippe å styre med seler og feste hver gang!! Er bare å klikke på plass[;)]

Har Graco med base vi også! Også har vi en vogn som vi fester setet på dersom vi bare skal en liten tur innom butikken eller noe! KJEMPEPRAKTISK!
[

Tusen takk for alle svar. Det endte med at jeg kjøpte en Akta Graco med base..Var faktisk kampanjepris nå til kr. 1590,-..Har ikke vært å kjørt tur ennå, men gleder meg til det[:)]

du kommer til å bli fornøyd med det kjøpet,vi syns den e superpraktisk[:D]

Back
Topp