Hvilken bilstol har dere ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
hvilken babystol har dere :)? Er dere fornøyde? Eller allerede har byttet?
Noen tanker om hvordan stol som blir neste?

Vi har Cybex aton q og er veldig fornøyd :D. Veldig greit med base som kan festes i hvilken som helst bil, både med eller uten isofix. Stor solsjerm som trekkes opp eller ned. Innlegget trekkes opp sammen med hodestøttene etterhvert som babyen vokser.

Anngående neste stol har jeg hørt mange snakke så bra om en som heter axkid minikid :scratch kanskje det blir en slik? Om ikke tror jeg vi fortsetter med Cybex, og tar en sirona
 
Vi har Maxi-Cosi Cabrio (av gammel vane). Hun er ikke 6 kg engang, så mange måneder til vi skal bytte i hvert fall. Mulig det blir Britax Multi Tech som sist, men jeg har foreløpig ikke lest meg opp, så vet ikke enda.
 
Vi har Maxi-Cosi Cabrio (av gammel vane). Hun er ikke 6 kg engang, så mange måneder til vi skal bytte i hvert fall. Mulig det blir Britax Multi Tech som sist, men jeg har foreløpig ikke lest meg opp, så vet ikke enda.

Ja her er det også en liten tass. Veid i dag, forsatt under 6 kg :oops: så her blir det også lenge til neste stol
 
Har recaro privia, helt grei stol [emoji846]
Har både maxway og minikid stående som hun får overta når det passer sånn.
 
Vi hadde recaro Privia, men vi hadde litt problemer med den så det ble reklamasjon. Nå har vi recaro Guardia. Den er vi veldig fornøyd med!

Neste setet tror jeg også blir recaro. Mulig zero1, men har ikke helt satt meg inn i det enda da det er lenge til han trenger å bytte sete :D
 
Vi har maxi cosi cabriofix. Ikke fornøyd fordi det passer så dårlig i bilen ved bruk av isofix. Må feste basen med belte. Et pluss at den har mulighet til å bli festet med begge deler. Hadde valgt et annet sete om jeg skulle kjøpt nytt.
Når hun blir større så får hun overta cybex sirona og et besafe etter storebror. Det er isofixseter som passer bra i de bilene vi har dem i. Storebror har fått to nye axkid minikid nå som han ble 4 og for tung for isofixsetene. Hadde jeg visst om minikid kunne jeg kjøpt det med en gang, men veldig fint med isofixsetene der en kan stille på innstillingene uten å måtte feste setet på nytt [emoji4]
 
Vi har maxi cosi cabriofix. Er egentlig fornøgd med det, men jenta vår vokser utrolig fort i lengden(lang og slank baby). Tror derfor vi må bytte før vekten tilsier det for at selen ikke skal «gå ned igjen» bak skuldrene. Noen som har erfaring med det samme og som har tenkt på hvilket sete de skal ha?
 
Back
Topp