hvilken bilstol har dere??

Vi har brio zento. Gutten vår sitter fint i det, men når han sovner, faller hodet fremover. Han sovner veldig sjelden i bil, så dette er egentlig ikke ett problem. Ellers, så synst jeg sete er tungt, men det skal jo stå i bilen og ikke bæres på, så heller ikke noe problem.

Setet er enkelt å feste, men sikkerhetsselen skal festes med en dings, og den er det ikke så lett å få til alltid... Vårt sete står alltid i vår bil, for vi har ett doulogic sete også som vi bruker hvis han skal være med i en annen bil.

Vi er veldig fornøyde med setet i alle fall.

Britax TWE er eg iallefall knall fornøyd med[:)]

ORIGINAL: Frk.Musehus

Britax multi tech.. Synes det er veldig bra jeg [:)]

Acta Graco Cosmic Comfort S. Har enda ikke funnet ut noe som er spesielt negativt med det, men det er også det eneste setet vi har hatt, så jeg har lite å sammenligne med. Er svært fornøyd, hun sitter godt og jeg føler at det er trygt og stødig. Anbefaler det gjerne.

Har AG Cosmic Comfort S - superfornøyd! Var greit å montere, tok ikke så mye plass(vi har enden av stolen oppi bilsete da) nakkestøtta er solid og stor og kjempesnedig med sånn vinkelmåler på siden, så ser vi om den står i rett vinkel[:)]

og Britax Two Way... Med nakkestøtta er jeg nesten mer fornøyd med denne, fordi den tok veldig lite plass, var kjempeenkel å montere og føler at mini "ser mer" i den[:D]

Uttaler meg kun om personlig oppfatning av setene vi har nå og da kan jeg signere på Tøsas innlegg. Mye mer fornøyd med TWE enn MT her.

ORIGINAL: Tøsa

Har Britax Multi-tech og Britax Two-way Elite.

Synes TWE er myyyye bedre enn MT.
Mye bedre plass og enklere å bruke.
Billigere er det og.

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: AnneEmilie

Vi har akta graco cosmic comfort s i bilen til besteforeldrene, veldig fornøyd med den, eneste at støttebenet er litt kort for noen biler.. Ellers står det fjellstøtt når det er riktig montert [:)]

Kjøper nok multi tech eller TWE til bilen vi nettopp har kjøpt, hvis det passer[:)]

Da vil jeg anbefale TWE altså! Jeg angrer sånn på at jeg kjøpte multitech.
TWEen er sååå mye bedre!

ja synes støttebeinet er litt kort på mt også

ORIGINAL: Frk.Musehus

Britax multi tech.. Synes det er veldig bra jeg [:)]

BeSafe Izi Combi. Best i test. Derfor[;)] Sikkerhet går fremfor ALT når vi kjøper bilsete.

ORIGINAL: Krøsamaia

BeSafe Izi Combi. Best i test. Derfor[;)] Sikkerhet går fremfor ALT når vi kjøper bilsete.

Vi også, men går bare til 18kg.

Har Maxi Cosi Mobi, og er kjempefornøyd!
Jentene har kjempegod plass til beina, og sitter veldig bra!

Akta Graco Cosmic Comfort
Står greit i vår bil, og får det såpass hellende i vår bil at snuppas hode ikke faller fremover når ho sover.

Britax hiway eller secura.. De beste - lett! [:)]

Vi har Britax Two way elite. Angrer ikke på valget av sete. Bruker dette hele tiden. Tar fem seks minutter  å feste i bilen(vi har ikke ekstra forankringseler)

Back
Topp